طهرانچی:

امیدواریم در توسعه ناوشکن‌ها نیروی دریایی ارتش را یاری دهیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم همان طور که نیروی دریایی وارد اقیانوس شده ما هم بتوانیم وارد عرصه علم اقیانوس‌ها شده و در توسعه ناوشکن‌ها نیروی دریایی ارتش را یاری دهیم.
کد خبر: ۴۰۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ - 05July 2020

امیدواریم در توسعه ناوشکن‌ها نیروی دریایی ارتش را یاری دهیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم‌ امضای تفاهم نامه با نیروی دریایی ارتش که عصر امروز در ستاد این نیرو با حضور دریادار خانزادی برگزار شد با بیان اینکه رویکرد جدید ما مهارت آفرینی است، اظهار داشت: دریا و پژوهش در این حوزه یکی از مهمترین حوزه های فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی است لذا به دنبال این هستیم که علم را در خدمت توسعه ایران اسلامی و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بکار بگیریم.

وی با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در اقیانوس ها گفت: با این تفاهم نامه به دنبال این هستیم که در کنار شما که در اقیانوس ها حضور دارید ما هم علوم و فنون دریایی را گسترش دهیم زیرا در کشورمان دانشگاه ها در زمینه علوم دریایی به وسعت‌ مرزهای های آبی که داریم درباره دریا کار نکردند.

طهرانچی با اشاره به اینکه اقتصاد، امنیت محیط زیست و علوم دریایی بحث‌های ‌مفصلی است که باید برای آنها کار پژ هشی و دانشی داشته باشیم، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۴۰ درصد ظرفیت آموزش عالی است بدین ترتیب که اکنون یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار دانشجو و ۱۰۰ هزار دانشجو دکترا داریم.

وی تاکید کرد: علم و پژوهش باید در خدمت نیاز کاربر تولید شود لذا امیدواریم‌ این‌ تفاهم نامه منجر به حل مسئله شود و همان طور که نیروی دریایی وارد اقیانوس شده ما هم‌ وارد عرصه علم اقیانوس ها شویم و علاوه بر این امیدواریم در توسعه ناوشکن‌ها نیروی دریایی ارتش را یاری دهیم.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار