قدردانی وزیر راه از اقدامات پلیس راه‌آهن

محمد اسلامی با اشاره به موضوع امنیت خطوط ریلی گفت: پلیس راه آهن در خدمات‌دهی به مردم و کمک به توسعه و رونق صنعت داخلی پیشتاز و سرآمد است.
کد خبر: ۴۰۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷ - 06July 2020

پلیس راه آهن پیشتاز در خدمات دهی به مردمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد اسلامی» وزیر راه، مسکن و شهرسازی در مراسم تحویل ناوگان جدید ریلی که با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سرپرست وزارت صمت و شهردار تهران برگزار شد از اقدامات پلیس راه آهن و سردار حشمت‌الله ملکی در تأمین نظم و امنیت صنعت ریلی کشور قدردانی کرد.

وی پلیس راه آهن را یکی از پلیس‌های پیشتاز و سرآمد در خدمات‌دهی به مردم دانست و افزود: پلیس راه آهن با کشف محموله‌های قاچاق و ناامن کردن صنعت ریلی برای افراد سودجو کمک قابل توجهی به توسعه و رونق صنایع داخلی و تولید ملی می‌کند که از این لحاظ شایسته تقدیر است.

وزیر راه مسکن و شهر سازی با قدردانی از نقش آفرینی سردار ملکی در تعالی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: فرمانده پلیس راه آهن فوق العاده کوشا و فردی متعهد است که اقدامات و طرح‌های وی برای راه آهن جمهوری اسلامی ایران منشأ خیر و برکت بوده است.

اسلامی ادامه داد: به حول و قوه الهی، توسط مهندسان داخلی کشور و خدمتگزاران حوزه حمل و نقل از ابتدای سال جاری تاکنون در مرحله نخست ۵۶ دستگاه ناوگان ریلی و در مرحله دوم ۸۸ دستگاه و امروز که سومین مرحله است تعداد ۶۵ دستگاه ناوگان ریلی به بهره‌برداری می‌رسد تا در سایه امنیتی که توسط نیروی انتظامی فراهم شده است در خدمت به مردم و مسافران صنعت ریلی به‌کارگیری شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۹ دستگاه ناوگان ریلی توسط مهندسان داخلی کشور تولید شد که نسبت به سال گذشته از پیشرفت ۷۸ درصدی برخوردار بوده است.

 اسلامی در پایان، ترفیع فرمانده پلیس راه آهن کشور به درجه سرتیپ دومی و انتخاب وی به عنوان مدیر نمونه در سال ۱۳۹۸ را تبریک گفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها