پیام تسلیت سازمان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش در پی درگذشت مادر شهیدان یاسینی

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش درگذشت مادر شهیدان یاسینی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹ - 06July 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت مادر شهیدان یاسینی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سازمان حفظ آثار ارتش در پی درگذشت مادر شهیدان یاسینی

در این پیام آمده است:

«مادران شهدا همان الگو‌های جاودان‌های برای همگان هستند که نمونه کاملی از یک زن باایمان را در زندگی پر افتخارشان به تصویر کشیده‌اند. بانوان مخلصی که در دامان خود گوهر‌های بی‌بدیلی همچون شهدا را پرورش دادند و گمنامانه و به‌دور از هیچ چشمداشتی تقدیم این مرز و بوم کردند.

مادر شهیدان سید علیرضا و سید رضا یاسینی از جمله همین اسوه‌های صبر و استقامت ملت ایران اسلامی است که سالیان سال با زندگی زینب‌گونه خود درس‌های بسیاری برای ما به یادگار گذاشته است.

این سازمان بر خود لازم می‌داند درگذشت این مادر فداکار و الگوی بانوان ایثارگر و مجاهد را به تمامی دوستداران طریق ایثار و شهادت تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات برای ایشان و شفاعت شهیدان و خانواده معظمشان را برای همگان خواستار است.»

شهید سرلشکر خلبان سید علیرضا یاسینی معاون هماهنگ‌کننده و رییس سابق ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خلبانانی بود که در عملیات ۱۴۰ فروندی در حمله به خاک عراق نقش مهمی ایفا کرد و در پانزدهم دی ۱۳۷۳ در سانحه هوایی حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید سیدرضا یاسینی برادر سید علیرضا نیز در سال ۱۳۶۱ در عملیات چذابه و در سن ۱۹ سالگی به شهادت رسید.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها