پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به هنیه؛

ایران از هیچ تلاشی برای حمایت از فلسطین دریغ نخواهد کرد/ جریان مقاومت از تهدید‌های دشمن عبور کرده است

یک رسانه عرب‌زبان محتوای پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را منتشر کرد.
کد خبر: ۴۰۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ - 06July 2020

المیادین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به «هنیه» رامنتشر کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه المیادین با انتشار خبری، به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، پرداخت و نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیام خطاب به هنیه خاطرنشان کردند که جمهوری اسلامی ایران به حکم وظیفه دینی و انسانی خود، هرگز از هیچ تلاشی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در راستای بازپس‌گیری حقوق خود و دفع شر رژیم صهیونیستی فروگذار نخواهد کرد.

در پیام مقام معظم رهبری آمده است: من پیام شما را در خصوص آخرین تحولات مربوط به مسئله فلسطین عزیز با دقت بررسی کردم. من از مجاهدین قدردانی می‌کنم چرا که جنبش مقاومت فلسطین، با جهاد خود موجبات تضعیف آمریکا و رژیم صهیونیستی را فراهم کرده است.

در ادامه این پیام نوشته شده است: دشمن صهیونیستی با استراتژی گسترش دایره اشغالگری خود تلاش می‌کند حقوق مشروع فلسطینی‌ها را از طریق اعمال فشار اقتصادی و محاصره، نابود کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیام خاطرنشان کردند که جریان مقاومت و ملت شجاع فلسطین از تهدید‌ها و تشویق‌های دشمن صهیونیستی به فضل منطق، عقل و تجربه عبور کرده است.

در این پیام آمده است: محافظت از آگاهی، اتحاد و همبستگی میان ملت فلسطین و گروه‌های آن نقش مؤثری در خنثی کردن نقشه‌های دشمن صهیونیستی دارد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها