در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

موزه دفاع مقدس اردبیل، تبدیل به قطب فرهنگی استان خواهد شد

«کرامت مظفری» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل با قرار گرفتن در کنار مجموعه کم نظیر فرهنگی تفریحی شورابیل، تبدیل به قطب فرهنگی استان خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ - 06July 2020

موزه دفاع مقدس اردبیل، تبدیل به قطب فرهنگی استان خواهد شد

«کرامت مظفری» از پیشکسوتان دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل با قرار گرفتن در کنار مجموعه کم نظیر فرهنگی تفریحی شورابیل، تبدیل به قطب فرهنگی استان خواهد شد.

مظفری با اشاره به اینکه ساختمان موزه دفاع مقدس استان اردبیل به شکل قایق است، گفت: پیاده کردن برشی از عملیات آبی خاکی خیبر در ساخت و محوطه سازی این موزه بر جذابیت و منحصر به فرد بودن آن می افزاید.

این نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس تأکید کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان می تواند به محل گردهمایی و هم فکری پیشکسوتان و نویسندگان و پژوهشگران و محققان تبدیل شود و این مسئله می تواند تحولی بزرگ در حفظ آثار و نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس بوجود آورد.

مظفری افزود: در صورتیکه امکان گردهمایی منظم و مرتب نویسندگان و پژوهشگران در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فراهم گردد، از دوباره کاری ها و موازی کاری ها در زمینه های مختلف هنری جلوگیری می شود و هم افزایی ها در راستای تولید آثار مکتوب فاخر انجام می گیرد.

این پیشکسوت دفاع مقدس با تقدیر از کار جهادی و ستادی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان درجمع آوری و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و ایثارگران و نیز مادران شهدا، اولویت بندی ضبط خاطرات را بر اساس حال عمومی و وضعیت جسمانی رزمندگان و مادران شهدا خواستار شد و این طرح را از مهم ترین طرح های عظیم فرهنگی استان اردبیل و حتی کشور دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار