مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

با قلم زدنمان به دنبال مهندسی روحی جوانان تراز انقلاب اسلامی باشیم

سرهنگ حجت الله ناصرپور گفت: بایستی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که جوان محور و جهاد محور است، با قلم زدنمان به دنبال تربیت و مهندسی روحی جوانان تراز انقلاب اسلامی باشیم.
کد خبر: ۴۰۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ - 06July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان، امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از نویسندگان پیشکسوت حوزه دفاع مقدس لرستان، اظهار داشت: ارزش ­های اجتماعی دارای دو جنبه کلی مادی و فرا مادی است، از جمله ارزش های مادی، آراستن محیط زندگی انسان و مهندسی و چهره آرایی شهر و زیستگاه انسان هاست.

وی افزود: ما در حوزه فرهنگی تلاش می کنیم که نیازمندی های روحانی و معنوی انسان ها را مهندسی و مبتنی بر تامین هدف نهائی و آرمانی انقلاب اسلامی با بررسی تغییرات ایجاد شده بازسازی کنیم.

ناصرپور تصریح کرد: تلاش ما مهندسی روح انسان ها است و نویسندگان و قلم بدستان نقش بارزی در این کارکرد دارند، خصوصا اینکه قلم بدستان، فرهیختگانی باشند که با شاخص ها و تراز اتقلاب اسلامی هماهنگ باشند.

این مسئول گفت: ما بایستی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که جوان محور و جهاد محور است، با قلم زدنمان به دنبال تربیت و مهندسی روحی جوانان تراز انقلاب اسلامی باشیم.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: برخی شاخص های تراز جوان انقلابی، متخلق شدن به ویژگی های اخلاقی نظیر قناعت، خودباوری و اعتماد به نفس، تعقل، بصیرت دینی، کارمحوری و امید به آینده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار