فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد؛

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای انسداد مرزهای جنوب شرق کشور

سردار احمدعلی گودرزی گفت: برای احداث جاده‌های مرزی، خاکریزها، کانال‌ها و انسداد مرز‌های جنوب شرقی باید بودجه و اعتباری ویژه پیش‌بینی شود.
کد خبر: ۴۰۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ - 06July 2020

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای انسداد مرزهای جنوب شرق کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به استان سیستان و بلوچستان در دیدار با «احمدعلی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح آخرین وضعیت مرزهای کشور، اظهار داشت: اقدامات مطلوبی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران رخ داده است که برای تقویت و تجهیز بیشتر سرحدات کشور به اعتبارات ویژه‌ای نیاز است.

وی با تأکید بر اختصاص اعتبارات لازم برای انسداد مرزها، افزود: تقویت مرزهای جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت مطلوب برای شهروندان و مرزنشینان بسیار مؤثر خواهد بود و برای احداث جاده‌های مرزی، خاکریزها و کانال‌ها؛ نیازمند بودجه و اعتبار ویژه هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا بر احداث شهرک‌های مسکونی سازمانی تأکید و تصریح کرد: با توجه به حضور شبانه‌روزی مرزداران در برقراری امنیت در مرزهای کشور، می توان با ایجاد خانه‌های سازمانی، رفاه و آسایش را به مرزداران و خانواده‌های آنان هدیه کرد.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی، توجه به یگان‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان است که بحمدالله نیروهای مرزبانی استان با انگیزه بسیار بالا و با روحیه خدمتی مضاعف از سرحدات کشورمان حفاظت و پاسداری می‌کنند.

احمدعلی موهبتی نیز در این دیدار با اشاره به شرایط سخت خدمتی مرزبانان و پلیس در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: ۱۹ درصد از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران متعلق به این استان بوده و مرزداران ما در شرایط آب و هوایی سخت از سرحدات کشورمان پاسداری و حراست می‌کنند.

وی با اشاره به گستردگی مرز‌های استان به مساحت هزار و ۶۵۰ کیلومتر، تصریح کرد: مرزبانی کاری تخصصی است و برای امنیت بیشتر سرحدات کشور، نیاز است مرزبانی تجهیز و تقویت شود؛ زیرا ما معتقدیم مرزبانی در خط مقدم جبهه قرار دارد و حفاظت از مرز‌های ایران اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر شعار سال جهش تولید و برخورد با تخلفات سازمان‌یافته، مبارزه با قاچاق را از اولویت‌های استان دانست و تأکید کرد: دستگاه‌های دخیل در حوزه مبارزه با قاچاق برای رونق‌بخشی اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی باید تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار