وصیت‌نامه شهید «حسن خوشبخت»؛

خدایا تو را شکر که در زمان رایحه انفاس قدسیه «ولی فقیه» ما را حیات بخشیدی

شهید «حسن خوشبخت» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: خدایا تو را شکر می‌گویم که در زمانی ما را حیات بخشیدی که در آن زمان رایحه انفاس قدسیه، ولی فقیه (امام امت) به اقصی نقاط عالم رسیده.
کد خبر: ۴۰۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ - 06July 2020

 خدایا تو را شکر می گویم که در زمان رایحه انفاس قدسیه «ولی فقیه» ما را حیات بخشیدی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «حسن خوشبخت» در تاریخ 1340/04/11 در بوشهر دیده به جهان گشود، دوران راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه «شریعتی» به اتمام رسانید و پس از پایان خدمت سربازی به استخدام آموزش و پرورش درآمد.

با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد و سرانجام در تاریخ چهارم دی سال 1365 در عملیات کربلای 4 شهد شیرین شهادت را نوشید و پس از 11 سال پیکر پاکش تفحص شد و در گلزار شهدای بوشهر به خاک سپرده شد.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«فرض الله الجهاد عز الاسلام» (خداوند جهاد را برای عزت و بزرگواری اسلام واجب نمود).

چه زیباست نور جمال حق را دیدن و به وصال معشوق رسیدن، چه زیباست با راهیان کویش بودن و بر آستان کویش سجده نمودن چه زیباست.

 گام ها را با عشق برداشتن و تسلیم معبود بودن چه زیباست افتخار همراهی با سپاهیان محمد داشتن و قلب را با نور معنویتشان صیقل نمودن و چه زیباست مطیع امر ولی بودن و زیر اوامرش پای فشردن .

خدایا تو خود افتخار گام نهادن در راهت را به بنده حقیر عطا نمودی، حال آنکه چنین لیاقتی را در خود نمی دیدم تو این الطاف را این خدای بزرگ بنده نه به عنوان اینکه لیاقت این الطاف هستم، بلکه به عنوان محبت مولائی که با فضل و کرمش با بنده رفتار نمودی می دانم، بنده صحبت خاصی ندارم؛ زیرا خود را لایق دادن پیام نمی دانم.

 و اما چند کلمه ای، با خانواده ام: همسرم، می دانم که در مدت کوتاه وصلت نتوانستم همسر خوبی باشم، ولی از خدای بزرگ قوت قلب و حلم و بردباری را برایت مسئلت می نمایم.

 دو فرزندم را چنان تربیت کن تا در راه خدا باشند، اسم فرزند پسرم را امین گذاشتم؛ زیرا اولاً او امانتی است به دست شما، پس امیدوارم امانتدار خوبی باشید ثانیاً امانت دار است.

 یعنی بار امانت خون پدر را به دوش می کشد و اسم فرزند دخترم را رضوان؛ زیرا اگر از خط اسلام منحرف نشود به بهشت و رضوان خداوند خواهد رسید امیدوارم که خدا این لیاقت را به همه ما عنایت فرماید که در خلد برین با اولیاء ا... محشور شویم.

و اما والدینم، کلام را گویای ابراز نیات قلبی خود در وصف شما نمی بینم، فقط همین را می توانم بگویم که مرا عفو کنید جداً شرمنده ام، من امانتی بودم در دست شما، بنابراین اندهگین نباشید و خدا برای دادن چنین لیاقتی به شما شکر کنید، در ضمن در تربیت فرزندان همسرم را مساعدت نمائید، از خواهران و برادرانم نیز طلب عفو و بخشش دارم.

خدایا، ای آرام کننده قلب ها و گام های لرزان، ما را در کنف عنایات واسعه خویش تا انقلاب مهدی (عج) و حتی کنار مهدی(عج) محافظت بفرما.

 خدایا تو را شکر می گویم که در زمانی ما را حیات بخشیدی که در آن زمان رایحه انفاس قدسیه ولی فقیه (امام امت) به اقصی نقاط عالم رسیده.

خدایا ایشان را محافظت بفرما خدایا ایشان را محافظت بفرما، خدایا قائم مقام رهبری را محافظت بفرما.

ضمن مقداری روزه بدهکار هستم که سعی کنید به هر طریق که صلاح می دانید اداء شود.

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار