مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش:

اولویت اصلی بنیاد تعاون ارتش رفع دغدغه کارکنان در حوزه مسکن است

امیر سرتیپ خرم‌طوسی صبح امروز با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش به تشریح طرح‌های مرتبط تأمین مسکن و توانمندسازی کارکنان ارتش در این حوزه پرداخت.
کد خبر: ۴۰۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ - 06July 2020

اولویت اصلی بنیاد تعاون ارتش، توانمند‌سازی کارکنان و رفع دغدغه آن‌ها در حوزه مسکن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «رضا خرم‌طوسی»، مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش در جمع فرماندهان، اساتید و دانشجویان دوره سی‌ام دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) اظهار داشت: در حکم انتصاب فرمانده کل ارتش از سوی فرمانده معظم کل قوا، بر موضوع معیشت کارکنان و تنظیم سیاست‌های معیشتی تأکید شده است.

وی افزود: اولویت اصلی بنیاد تعاون ارتش اجرای طرح توانمند‌سازی کارکنان، اتمام پروژه‌های مسکونی و تحویل به‌موقع آن‌ها به کارکنان سرافراز ارتش و رفع دغدغه‌های این عزیزان در حوزه مسکن است.

امیر خرم‌طوسی اضافه کرد: چشم انداز ترسیم شده بر اساس دستورات فرمانده کل ارتش، رفع دغدغه مسکن و خانه‌دار شدن کارکنان بالای ۱۵ سال سنوات خدمت است و برای تحقق این برنامه تلاش‌های فراوانی به عمل آمده و بحمدلله نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شده است.

رئیس بنیاد تعاون ارتش در ادامه به پرسش‌های دانشجویان در حوزه مسکن و معیشت پاسخ داد و افزود: ان‌شاءالله بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و همکاری و همدلی، گام‌های بزرگی در راستای توانمندسازی کارکنان و تأمین مسکن ایشان برداریم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها