بررسی شیوه همکاری جمعیت هلال احمر با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

جلسه همکاری مدیریت جمعیت هلال احمر منطقه سه با معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای ارایه خدمات داوطلبی با استفاده از ظرفیت‌های موزه برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ - 06July 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حمیدرضا اشرفی» مدیر هلال احمر منطقه سه در جلسه «همکاری مدیریت جمعیت هلال احمر منطقه سه با معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری‌های مشترک با این موزه اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای خدمت‌رسانی شایسته به هموطنان و شهروندان بهره ببریم. هلال احمر به عنوان یک نهاد امدادی، فرهنگی و اجتماعی وظایف زیادی به عهده دارد و اساس کار جمعیت هلال احمر داوطلبانه بودن آن است.

وی پیشنهاد همکاری در حوزه‌هایی از جمله برگزاری «کارگاه‌های آموزشی»، «فوریت‌های پزشکی»، «کمک‌های اولیه» و امکان بازدید داوطلبان جمعیت هلال احمر از موزه را ارائه کرد.

در ادامه این جلسه، نرگس معدنی‌پور معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن اشاره به ظرفیت‌های خوب فرهنگی این موزه ابراز امیدواری کرد در مباحثی، چون راه اندازی تیم امداد و نجات از بین همکاران داوطلب شاغل در موزه، برپایی کارگاه‌های آموزشی در قالب اردو‌های یک روزه در موزه، برپایی دوره بازآموزی ویژه داوطلبان و امدادگران و برپایی غرفه جمعیت هلال احمر در مناسبت‌های مختلف و نمایشگاه‌های فصلی از توانایی و ظرفیت مجموعه جمعیت هلال احمر استفاده شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها