معاون دادستان تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

برخورد جدی دادستانی تهران با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر

مهدی مهرانگیز گفت: بیشترین بازداشت‌های موقت در کشور مربوط به دادسرای عمومی و انقلاب تهران و در خصوص مبارزه با خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر است.
کد خبر: ۴۰۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۷ - 07July 2020

برخورد جدی دادستانی تهران با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر/ بیشترین بازداشت‌ موقت‌های کشور متعلق به دادسرای انقلاب است«مهدی مهرانگیز» معاون دادستان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و قاچاقچیان مواد مخدر اظهار داشت: پلیس و دادستانی تهران با قاچاقچیان عمده و خرده‌فروشان سابقه‌دار به شدت برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: بیشترین بازداشت‌های موقت در کشور مربوط به دادسرای انقلاب و در خصوص مبارزه با خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر است و از ظرفیت قانونی برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان به خوبی استفاده خواهد شد.

مهرانگیز در خصوص اکوسیستم دره فرحزاد و پاکسازی آن از معتادان متجاهر عنوان کرد: این موضوع به شهرداری تهران سپرده شده است که پس از مطالعات و رعایت حقوق مردم انجام خواهد شد.

معاون دادستان تهران در خصوص عدم نگهداری معتادان متجاهر دارای بیماری‌ صعب‌العلاج گفت: در این‌خصوص طبق نظر وزارت بهداشت، بیمارستان‌ها معتادان متجاهری اورژانسی را پذیرش می‌کنند و  معتادان دارای بیمای‌های صعب‌العلاج همچون ایدز و هپاتیت را جزء بیماران اورژانسی نمی‌دانند و آن‌ها را پذیرش نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار