مدیرکل حفظ آثار کرمان با فرمانده تیپ 38 ذوالفقار سپاه پاسداران دیدار کرد

سرهنگ «محمود مهدوی فرد» با سرهنگ «محمدحسین نعمتی» فرمانده تیپ 38 ذوالفقار سپاه پاسداران دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۰۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ - 06July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمود مهدوی فرد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با «محمدحسین نعمتی» فرمانده تیپ ۳۸ ذوالفقار سپاه پاسداران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سرهنگ نعمتی با بیان اینکه تیپ دوالفقار کرمان تا کنون بیش از 206 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، اظهار داشت: رزمندگان تیپ ذوالفقار در دوران دفاع مقدس و پس از آن عملیات ها و نبردهای بی نظیری را انجام داد و با داشتن نیروی متخصص بسیاری از تجهیزات جنگی که امکان استفاده از آنها وجود نداشت، تعمیر و به میدان جنگ اعزام کرده است.

وی افزود: کار کردن در حوزه ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از مهم ترین وظایفی است که دلسوزان انقلاب و نظام باید آن را دنبال کنند و در جهت استخراج این گنجینه الهی تلاش کرده تا نسل هایی که این دوران را ندیده اند بهره ببرند.

فرمانده تیپ ۳۸ ذوالفقار سپاه پاسداران گفت: در جهت جمع آوری و ثبت آثار شهدا باید بیشتر تلاش شود و با همکاری و هماهنگی ارگان هایی که اعزام به جبهه های دفاع مقدس داشتند، جلسات مکرر برگزار تا از موازی کاری جلوگیری شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان با فرمانده تیپ 38 ذوالفقار سپاه پاسداران دیدار کرد//در حال ویرایش

وی افزود: تیپ 38 ذوالفقار در جهت ثبت اسناد دوارن دفاع مقدس رزمندگان، شهدا و حتی نقش مادران، خواهران و همسران شهدا و همچنین انجام کارهای هنری حوزه ایثار و شهادت، آماده همکاری است.

در ادامه این دیدار «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به نقش پررنگ تیپ 38 دوالفقار در دوران دفاع مقدس گفت: در جهت معرفی خدمات رزمندگان و شهدا این تیپ در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و نیز تدوین این نقش نیاز به همکاری این مرکز نظامی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها