حمله توپخانه‌ای ارتش ترکیه به مناطق امن شمال شرق سوریه

ارتش ترکیه در راستای تقویت مواضع خود در شمال سوریه ضمن ارسال کاروانی از خودروهای زرهی به منطقه ابوراسین در استان الحسکه پیرامون آنجا را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.
کد خبر: ۴۰۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ - 06July 2020

حمله توپخانه‌ای ارتش ترکیه به مناطق امن شمال شرق سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظامیان ترکیه، روستاهای منطقه «ابوراسین» در شمال استان «الحسکه» در شمال شرق سوریه را هدف حمله توپخانه‌ای خود قرار دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از منابع محلی گزارش داد: نظامیان رژیم اشغالگر ترکیه چندین گلوله توپخانه به سمت اراضی کشاورزی پیرامون شهرک ابوراسین و دیگر روستاهای تابع آن شلیک کردند که خوشبختانه تلفات جانی نداشت».

منابع سوری گفتند:« نظامیان ترکیه در راستای تلاش برای تقویت وتحکیم مواضع اشغالی از خاک سوریه، سه دستگاه تانک و چند خودروی زرهی را از طریق روستای مرزی السکریه به سمت پایگاه نظامی غیرقانونی در روستای ام عشبه در شمال غرب شهرک ابوراسین فرستادند و همزمان یک پهپاد ترکیه هم در آسمان آن منطقه گشت زنی می‌کرد».

به گزارش سانا، نظامیان رژیم اشغالگر ترکیه و مزدوران تروریست آن که در مناطق راس العین و پیرامون آن مستقر هستند با گلوله و راکت روستاها و شهرک‌های امن این منطقه را هدف می‌گیرند که تاکنون با کشته و زخمی شدن شماری از اهالی و وارد آمدن خسارت به اموال عمومی و خصوصی همراه بوده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها