مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

از ظرفیت نخبگان در برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استفاده شود

«غلامرضا کریمی» گفت: رویکرد کمیته‌های موجود در ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس تولید محتوای مناسب است که باید از ظرفیت نخبگان در این زمینه به خوبی استفاده شود.
کد خبر: ۴۰۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ - 07July 2020

از ظرفیت نخبگان در برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استفاده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در سی و یکمین نشست کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به برنامه ها و اهداف این کنگره اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در دستور کار ستاد گرامیداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس قرار گرفته که هدف این کار نشر و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در داخل و خارج از کشور است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: استفاده از مشارکت های مردمی و نخبگان به خصوص خانواده های معظم شهدا در اجرای برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس یک ضرورت مهم است که تمامی کمیته ها این مهم را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی گفت: یکی از سیاست های مهم ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس توجه به کیفیت و اثربخشی برنامه ها است که در این راستا از ظرفیت گسترده فضای مجازی و رسانه ها را در دستور کار قرار دادیم.

کریمی گفت: یکی از اولویت های ما در کارهای دفاع مقدس باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد چراکه بزرگترین دستاوردهای امروز ما برآمده از روحیه فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی ادامه داد: مهمترین کاری که می توان در جهت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت انجام داد تولید محتوای جذاب و کاربردی برای جوانان و نوجوانان در حوزه دفاع مقدس است.

کریمی گفت: رویکرد کمیته های موجود در ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس تولید محتوای مناسب است که باید از ظرفیت نخبگان در این زمینه به خوبی استفاده شود.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی بیش از یک هزار برنامه برای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استان تدوین شده و امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه ها اثرگذاری مناسبی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار