مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان مطرح کرد؛

لزوم تدوین نقش صدا و سیما در دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: تدوین نقش استان گلستان در دفاع مقدس یکی از مهمترین ماموریت‌های ما است، لذا با توجه به نقش پررنگ صداوسیما در دوران دفاع مقدس، این سازمان نیز باید عملکرد خود در آن دوران پرافتخار را تبیین و تدوین کند.
کد خبر: ۴۰۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ - 07July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان طی جلسه ای با «محمد منتظرحجت» مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان ضمن تاکید بر اهمیت نقش صدا و سیما در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اسناد و تصاویری که عکاسان و خبرنگاران صداوسیما در دوران دفاع مقدس به ثبت رسانده اند، اکنون مورد بهره برداری قرار می گیرد و نقش کسانی که برای نشر این آثار تلاش می کنند همان نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

لزوم تدوین نقش صداوسیما در دفاع مقدس

وی افزود: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و صداوسیما تقارن و نزدیکی زیادی در نشر ارزش های دفاع مقدس دارند، لذا می بایست از ظرفیت یکدیگر به خوبی استفاده شود.

سرهنگ کاظمی گفت: تدوین نقش استان گلستان در دفاع مقدس یکی از مهمترین ماموریت های ما است، لذا با توجه به نقش پررنگ صداوسیما در دوران دفاع مقدس، این سازمان نیز باید عملکرد خود در آن دوران پرافتخار را تبیین و تدوین کند.

در ادامه «محمد منتظرحجت» مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان بیان داشت: صداوسیمای مرکز استان در خصوص مستندسازی و تدوین نقش استان در دفاع مقدس آمادگی همکاری را دارد و تلاش می کنیم این کار را در قالب یک مجموعه مستند تلویزیونی در اختیار آیندگان قرار دهیم.

وی افزود: تاکنون مستند 9 شهید مدافع حرم استان تولید شده است و ان شاء ا... امسال نیز مستند 2 شهید مدافع حرم دیگر ساخته خواهد شد.

لزوم تدوین نقش صداوسیما در دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها