شهید «رحمت الله اوجاقی آقجه کند»:

بر امت واجب است که از امام امت پیروی کنند

در وصیت‌نامه بسیجی شهید «رحمت الله اوجاقی آقجه کند» آمده است: امام به حق بایستی که به امور امت قیام نماید و بر امت واجب است که پیروی از ایشان کند.
کد خبر: ۴۰۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ - 07July 2020

بر امت واجب است که از امام امت دوستی و پیروی کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، بسیجی شهید «رحمت الله اوجاقی آقجه کند» فرزند مسلم در هفتم اسفند 1339 در شهرستان اردبیل به دنیا آمد.   

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در سوم خرداد 1365 در فاو عراق به شهادت نایل و پیکر پاک وی در گلزار شهدای بهشت فاطمه زادگاهش آرام گرفت.

وصیت نامه بسیجی شهید «رحمت الله اوجاقی آقجه کند»:

سلام و درود بر حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت ارواحنا له الفدا. سلام و درود بر فرزند زهرا علیها سلام امام امت باعث تجدید حیات شدن اسلام و باعث تقویت روح و معنویت در جهان اسلام.

سلام و درود و تقدیر و تشکر از خانواده های شهدا که به خاطر اسلام، فرزندانشان را به اسلام و انقلاب هدیه کردند و به خاطر خدا صبر کردند.

سپاس خداوندی را سزاست که به قدرت و توانایی خود به همه اشیاء غالب و به فضل و احسانش به هر چیز نزدیک است. بخشنده است هر فایده و سودی را و دفع کننده هر که غالب و توانا است و به او توکل می نمایم که مرا کافی و یاور است.

حزب بعث نوکر شیاطین شرق و غرب که رو در روی انقلاب و اسلام ایستاده و کشورمان را مورد حمله قرار داد.

 باید انتقام خون شهیدان از این جنایتکار ملعون گرفته شود و کشور عراق را از وجود این حزب کثیف آزاد کرد.

 پس ای دوستان و برادران همشهری ام به جان شهدا سوگند در جنگیدن با کسی که مخالفت حق کرده و در راه ضلالت و گمراهی قدم نهاده است، مسامحه و سستی جایز نیست، زیرا جنگیدن با مخالفین حق واجب و سهل انگاری و سستی در آن، مصیبت است.

مهم ترین مسئله ای که همیشه باید در ذهنتان باشد این است که باید از دستورات امام امت پیروی کنیم که این ندای پیامبر و یا ندای حضرت علی(ع) و یا ندای امام حسین(ع) است که از دهان این مرد ربانی بیرون می آید آگاه باشید در ظلمت عالم که هر نوری را خفه می کردند، خورشید طلوع کرد و آشکار شد و درخشید، حق و عدالت درخشید و ما انتظار تغییر اوضاع و گردش روزگار را برای ترویج دین اسلام داشتیم مانند قحطی کشیده و خشک سالی دیده که منتظر باران است چشم به راه داشتیم که ایام نادانی و گمراهی بگذرد و روزگار هدایت و رستگاری برسد.

امام به حق بایستی که به امور امت قیام نماید و بر امت واجب است که دوستی و پیروی از ایشان کند پس دعوت کننده را بپذیرید و نگهبان را پیرو باشید تا در دنیا سرافراز و در آخرت سعادتمند گردید.

دیگر سخنم حضور همیشگی در صحنه انقلاب است. پس امت جامعه ای نیست که افراد در آن احساس راحتی و سعادتی راکد بکنند بی مسئولیتی. آن چنان باشید که شما یک جامعه نمونه و نماینده باشید برای مردم جهان و پیغمبر صلی الله علیه و آله وسلم.

پدر و مادر عزیزم شما که مربی معنوی روح و جسم من بودید از این که شما را تنها گذاشتم و به جبهه نبرد حق بر علیه باطل آمدم امیدوارم به خاطر پیروزی اسلام و قرآن مرا مورد عفو و آمرزش خویش قرار دهید، تا خدا هم از من روسیاه، راضی باشد.

اگر روزهایی به نادانی خطایی از من سر زده، حلالم کنید.

 به شب عملیات چیزی نمانده است گناهکارم با کوله باری از معصیت و نافرمانی در مقابل نعمت های بی شمار در پیشگاه خدای با عظمت انجام داده شده، پناه می آورم و امیدوارم که این بنده ناچیز را مورد عفو قرار دهد.

 اگر توفیق شهادت خداوند به این بنده بی لیاقتش دهد، خوشحال باشید که خداوند مرا قبول کرد. غمگین و محزون نباشید و شکیبایی به خرج دهید که خداوند با صابران است.

از تمام دوستان و آشنایان و فامیل هایم و برادرانم و خواهرانم می خواهم من برادر کوچک خود را حلال کنند و برایم دعا گویند.

«والسلام علی جمیع الانبیاء و المرسلین و الشهداء و الصالحین»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار