فرمانده سپاه شهرستان اسکو؛

هدف دشمنان تضعیف جایگاه رفیع ولایت‌فقیه است

سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» گفت: دشمنان به خوبی جایگاه رفیع ولایت‌فقیه را شناخته‌اند و با بسیج کلیه امکانات و فضاسازی‌های رسانه‌ای می‌کوشند این جایگاه را تضعیف کنند.
کد خبر: ۴۰۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ - 07July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی»، فرمانده سپاه شهرستان اسکو در دیدار با اعضای شورای فرماندهی پایگاه فاطمه الزهرا(س) اظهار داشت: دشمنان به خوبی جایگاه رفیع ولایت‌فقیه را شناخته‌اند و با بسیج کلیه امکانات و فضاسازی‌های رسانه‌ای می‌کوشند این جایگاه را تضعیف کنند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش پایگاه های بسیج افزود: آحاد بسیجیان و به خصوص مسئولان بسیج باید با تاسی از کلام رهبر فرزانه انقلاب، هرجا و در هر مسئولیتی قرار گرفتند آنجا را مرکز عالم بدانند و اطمینان داشته باشند تلاش‌هایشان در روند پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر خواهد بود.

رضایی در پایان تصریح کرد: یکی از محورهای مهم فتنه‌انگیزی دشمنان در حوزه عفاف و حجاب بانوان جامعه است، به طوری که می‌خواهند با هر بهانه‌ای چادر را از سر زن ایرانی بردارند، که در این خصوص از زنان جامعه اسلامی به ویژه خواهران بسیجی انتظار می‌رود با حفظ هوشیاری و ترویج سبک زندگی اسلامی و ارزش گذاری فرهنگ های اصیل بومی، این کید خطرناک دشمن را نیز خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار