دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان رضوی افتتاح شد

دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان خراسان رضوی با حضور جمعی از مسئولان حوزه رسانه این استان در مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۴۰۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ - 07July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، «یوسف امینی» قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، «افشین تحفه‌گر» معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و اصحاب رسانه در ساختمان مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی افتتاح شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم با تأکید بر هوشیاری اصحاب رسانه در برابر توطئه‌های رسانه‌ای دشمن، مقابله رسانه‌های انقلابی و ارزشی را با امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه ضروری دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، حضور فعال رسانه‌ها و فضای مجازی را در بزرگداشت این حماسه ماندگار با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا خواستار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ «سید علیرضا شیخ» مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس این استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای بزرگداشت این حماسه جاوید ارائه کرد.

در ادامه این مراسم جمعی از اصحاب رسانه به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در خصوص استفاده از ظرفیت‌های رسانه در راستای ترویج و معرفی فرهنگ دفاع مقدس پرداختند.  

به گزارش دفاع‌پرس، طی حکمی از سوی سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس، حجت‌الاسلام «علیرضا دهقان» به عنوان مسئول نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان خراسان رضوی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار