جانشین فرمانده ناجا:

مقابله با قاچاق مواد مخدر مطالبه جدی آحاد جامعه است

سردار قاسم رضایی با بیان اینکه امروز مقابله با قاچاق مواد مخدر مطالبه جدی آحاد جامعه است، گفت: در فرآیند مبارزه با مواد افیونی بایستی همه دستگاه‌های مسئول اقدامات جهادی و انقلابی انجام دهند.
کد خبر: ۴۰۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ - 07July 2020

تمرکز ناجا بر مرزهای شرق و جنوب شرقی کشور/ مقابله با قاچاق مواد مخدر مطالبه جدی آحاد جامعه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در هشتاد و نهمین نشست کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر با اعلام خدا قوت به تلاشگران عرصه مقابله با قاچاق مواد مخدر اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های ویژه نیروی انتظامی است و این مهم را در ناجا به جد و با قوت دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مقابله با قاچاق مواد مخدر مطالبه جدی آحاد جامعه است، افزود: در فرآیند مبارزه با مواد افیونی بایستی همه دستگاه‌های مسئول اقدامات جهادی و انقلابی انجام دهند و ان‌شاءالله فعالیت‌هایمان مورد رضایت خداوند متعال قرار بگیرد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به برگزاری جلسات پیشین اعضاء این نشست تأکید کرد: مصوبات جلسات پیشین بایستی بر مبنای زمان‌بندی مشخص اجرایی و گزارشات پیگیری ها در جلسات آتی اعمال شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش اشراف اطلاعاتی در کشفیات مواد مخدر خاطرنشان کرد: تمرکز بر مرزهای شرق و جنوب شرقی کشور از اولویت‌های مبارزه با مواد افیونی باشد.

وی با اشاره به آسیب‌های جدی مواد مخدر در جامعه تأکید کرد: تلاش برای کاهش دسترسی به مواد مخدر بایستی به جد دنبال شود؛ در کنار این‌ها شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های اصلی و همچنین خرده‌فروشان مواد مخدر بسیار حائز اهمیت است.

جانشین فرمانده ناجا بر لزوم اجرای طرح های مستمر جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر اشاره و بیان کرد: پیشبرد اهداف مصوب این کمیته نیازمند هماهنگی و همکاری همه اعضاء نشست است.

بر اساس این گزارش، هشتاد و نهمین نشست کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر با چهار دستور جلسه تحت عنوان مروری بر مصوبات جلسات قبل، ارائه اخبار مهم و خاص، بررسی دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح درباره اقدامات مشترک در مبارزه با مواد مخدر و تشدید اقدامات مقابله‌ای در مرزهای کشور برگزار شد.

در پایان این نشست از زحمات سردار «محمدمسعود زاهدیان» رئیس پیشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا توسط سردار رضایی قدردانی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار