سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

بهبودی ۲۰۷ هزار نفر از مبتلایان به کرونا در کشور/ فوت ۲۰۰ بیمار در شبانه‌روز گذشته

سیما سادات لاری از بهبودی ۲۰۷ هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ - 07July 2020

بهبودی ۲۰۷ هزار نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور/ فوت ۲۰۰ نفر از بیماران در شبانه روز گذشتهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این تعداد، یک هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۰۷ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی گفت: سه هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۹۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار