چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس؛

هرگز دوست ندارم برای خودم کشته شوم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «میرزاعلی ابراهیمی رستمی» آمده است: هرگز دوست ندارم که برای خودم کشته شوم بلکه در راه رضای خداوند که ثابت کنم همچنان که مولایم علی و سرورم حسین (ع) ثابت کردند که بنده خدا هستند.
کد خبر: ۴۰۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ - 07July 2020

هرگز دوست ندارم برای خودم کشته شومبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصیت‌نامه شهید «میرزاعلی ابراهیمی رستمی» از شهدای بهشهر را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «میرزاعلی ابراهیمی رستمی» فرزند شعبان در تاریخ 7 شهریور 1339 در رستمکلای بهشهر به دنیا آمد و در تاریخ 14 فروردین 1360 در جبهه مریوان به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان الذین عندالله الاسلام» براستی که دین نزد خداوند اسلام است.

«و اعتصموا به حبل الله جمیعاً و لاتفرقوا» همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و متفرق نشوید.

باری اینجانب «میرزاعلی ابراهیمی» همیشه آرزو می‌کردم که روزی بتوانم این همه حرف بزنم به عمل ثابت کنم که عملی در کار بوده اسلام فقط شعار نیست بلکه عمل هست و هرگز دوست ندارم که برای خودم کشته شوم بلکه در راه رضای خداوند که ثابت کنم همچنان که مولایم علی و سرورم حسین (ع) ثابت کردند که بنده خدا هستند.

اول پیروزی بر کافران و بعد شهادت که حق است. اگر کشته شوم یا اگر بکشم باز هم برای نفس پرستی نیست زیرا در راه رضای خداست زیرا می‌خواهم این قطره خون که در رگهای من جاری است در راه اسلام ریخته شود و توصیه می‌کنم به مادرم که برای مردن من ناراحت نشود زیرا مردن حق است چه این که در دفاع از مملکت اسلامی کشته شوم.

مادرم اگر شهید شدم ناراحت نباش زیرا همانطوری که می‌دانید صد هزاران شهید و اسیر شده اند و فقط می‌خواهم گریه نکنی و بقیه برادرانم را تشویق کنی که در راه اسلام ارشاد کنند و اسلام واقعی را تحت رهبری امام خمینی پیش ببریم.

1- مادرم امیدوارم که دامادی من را در لباس سفید و خونین ببینید.

2- برادران ایوب و ابراهیم و همه برادران مجاهد اسلام را فراموش نکنید.

3- خواهران همچون زینب صبر داشته و جشن را در سر قبر من برپا کنید و شادی کنید که به آرزویم برسم.

4- مادر! فراموش نکن همیشه به شما گفته بودم روزی می‌روم و اگر نروم وظیفه اسلامی را انجام ندادم.

5- به شما توصیه می‌کنم که هرگز گریه برای شهید نکنید بلکه خوشحال باشید که من در راه کسی که ما را آفرید شهید شوم.

6- برای خواندن نماز برای من نماینده امام در بهشهر حجه الاسلام جباری را دعوت کنید و برای دفن هر جا مادرم پیشنهاد داد دفنم کنید.

7- به پدرم بگوئید که خون بر شمشیر پیروز است و هرگز از چشمش آب بیرون نیاید و توصیه می‌کنم که به پیرمردان و جوانان نوید پیروزی از حرکتش بدهد.

8- به برادرم ابراهیم بگوئید که تا می‌تواند و آنچه از شهید می‌داند گریه نکند و به دوستان و برادران دیگر امید پیروزی دهد که پیروزی نزدیک است.

9- به پسرخاله‌ها و دوستان بگوئید که راه شهیدان را با فکر و آگاهی تمام ادامه دهند و خط سرخ شهادت را به کسان دیگر معرفی کنید.

10- خدایا شهادت را نصیب همه کن و مردن برای خودم را بیرون کن.

والسلام

سه‌شنبه 59/10/16

28 صفر سال 1401 هـ ق

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار