فرمانده سپاه نینوای گلستان:

جهش تولید یعنی به وضع موجود قانع نباشیم

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: امسال باید در پی جهش همه جانبه در زمینه تولید باشیم و ضروری است بدانیم جهش تولید یعنی هرگز به وضع موجود راضی نباشیم و مدام رو به جلو حرکت کنیم.
کد خبر: ۴۰۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷ - 08July 2020

جهش تولید یعنی به وضع موجود قانع نباشیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در جلسه قرارگاه امنیت غذایی شهید ساجدی اظهار داشت: در چهار دهه اخیر و گام اول انقلاب اسلامی در هر زمینه‌ای با تفکر بسیجی وارد شدیم پیشرفت کردیم و به سمت قله‌های موفقیت پیش رفتیم.

وی افزود: امروز دشمنان ما با جنگ اقتصادی معیشت مردم را هدف گرفته‌اند و سال‌هاست رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با نامگذاری شعار سال در حوزه اقتصادی برای مسئولان نقشه راه ترسیم می‌کنند. 

ملک گفت: امسال باید در پی جهش همه جانبه در زمینه تولید باشیم و ضروری است بدانیم جهش تولید یعنی هرگز به وضع موجود راضی نباشیم و مدام رو به جلو حرکت کنیم.

این مسئول متذکر شد: عشایر در سطح کشور یک سرمایه ملی قلمداد می‌شوند و مجموعه بسیج عشایری سپاه نینوا باید بیشتر به عشایر شریف و نجیب استان توجه داشته باشد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بیان داشت: هدف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت به مردم است و ما با این دیدگاه هرجا زندگی مردم دچار خلل شود  به مسائل ورود می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها