مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

امروز در جبهه فرهنگی همانند دفاع مقدس باید ایستادگی کرد

سرهنگ «علیرضا غریبی» با یادآوری اینکه در دفاع مقدس رزمندگان ما با دست خالی می‌جنگیدند گفت: در جبهه فرهنگی امروز نیز مانند دفاع مقدس با دستان خالی باید مقابل دشمنان ایستادگی کرد.
کد خبر: ۴۰۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ - 08July 2020

امروز در جبهه فرهنگی همانند دفاع مقدس باید ایستادگی کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در نشست با کمیته‌های دانشنامه دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: کار کردن برای شهدا نعمت است که دِین آن بر عهده ما است و ما باید شکرگذاری این نعمت باشیم.

وی با بیان اینکه شکرگزاری ما در قالب ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های فاع مقدس است گفت: دانشنامه استانی در سه گروه مشخص شده و مداخل بر اساس شهدا و اشخاص، نظامی و جغرافیا و فرهنگی و اجتماعی تعیین می‌شوند.

غریبی با اشاره به اینکه پس از نهایی شدن مداخل پرونده علمی و نوشتن مقاله آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: کمیته‌های دانشنامه با اعضای پیشنهادی هر کدام ماموریت خاص خود را دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر بر تشکیل شورای نظامی دانشنامه تأکید و تصریح کرد: وضعیت جامعه امروز ما همانند دوران دفاع مقدس است.

وی با یادآوری اینکه دفاع مقدس رزمندگان ما با دست خالی می جنگیدند گفت: در جبهه فرهنگی امروز نیز مانند زمان دفاع مقدس با نیت جوانان آن روز با دستان خالی مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار