به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

همایش پیشکسوتان بسیجی برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش پیشکسوتان بسیجی استان قم شب گذشته در حسینیه ثارالله ستاد سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵ - 01October 2013

همایش پیشکسوتان بسیجی برگزار شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دفاع مقدس ا استان قم، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) گفت: سپاه باید به مسائل سیاسی و مسائل روز شناخت و آگاهی کامل داشته باشد و پیوسته در رکاب ولایت آماده باشد.

سردار مهدوی نژاد با بیان فرازهایی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهارداشت: امروز نیز باید به هوش باشیم چون خیلی ها تلاش می کنند جبهه رزمندگان را به چالش بکشند و همانطور که شاهد هستیم همه روزه صحبت های زیادی علیه این نهاد مقدس منتشر می شود چون سپاه دارای رسالت بزرگی است و آن پاسداری از انقلاب است و هیچ گاه از وظیفه و رسالت خود دست بر نمی دارد.

وی افزود استکبار جهانی با آن لیست بلند خباثت نسبت به مردم ما، نظام، انقلاب و مستضعفان جهان پیوسته در فکر نیرو گرفتن از بین نهادهای ارزشی است و به این دلیل ما همیشه باید آگاهانه به هوش باشیم.

در ادامه مهندس سید مهدی نامجوی فرزند سرلشکر شهید سید موسی نامجوی (وزیر دفاع در زمان شهید رجایی) که با برادرش مهمان ویژه این همایش بودند به ایراد سخن پرداخته و از خصایل و خاطرات شهید نامجوی سخن گفت.

در پایان نیز از بسیجیان نمونه بسیج پیشکسوتان) با تقدیم هدایا تجلیل شد. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار