فرماندار بردسکن:

برگزاری کنگره شهدا نسل جوان را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بیمه خواهد کرد

مجتبی شاکری گفت: با توجه به هجمه دشمنان انقلاب اسلامی در راستای تشکیک عقاید جوانان، برگزاری کنگره ملی شهدا می‌تواند در جهت آشنایی جوانان با شهدا به عنوان بهترین الگوهای اجتماعی، موج فرهنگی عظیمی را ایجاد کند.
کد خبر: ۴۰۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ - 08July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، نشست کمیته‌های اجرایی کنگره یک هزار شهید دیار ترشیز به ریاست «مجتبی شاکری» فرماندار شهرستان بردسکن و با حضور جمعی از مسئولین محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بردسکن در این نشست اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی فکر و اندیشه جوانان کشورمان را هدف قرار دادند، جامعه نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا به عنوان بهترین الگ, برای نسل جوان است.

وی افزود: برگزاری کنگره ملی شهدا، یاد و خاطره شهدای گرانقدر ترشیز را که از عظیم‌ترین سرمایه‌های نظام هستند زنده نگه می‌دارد.

این مسئول تاکید کرد: تداوم راه شهدا و دفاع از ارزش‌های اسلامی، در حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی متجلی می‌شود و آحاد جامعه در هر مسئولیتی که هستند باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.

فرماندار بردسکن تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تکریم و تجلیل از مقام شهیدان، افزایش روحیه حماسی در مردم و یادآوری رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری کنگره شهدا به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و صبر خانواده آنهاست، گفت: شهرستان بردسکن با تقدیم 300 شهید گلگون کفن آمادگی کامل برای برگزاری کنگره ملی شهدا را دارد.

شاکری گفت: با توجه به هجمه دشمنان انقلاب اسلامی در راستای تشکیک عقاید جوانان، برگزاری کنگره ملی شهدا می‌تواند در جهت آشنایی جوانان با شهدا به عنوان بهترین الگوهای اجتماعی، موج فرهنگی عظیمی را ایجاد کند.

فرماندار بردسکن در پایان بیان کرد: باید با گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقداماتی متناسب با فضا و ظرفیت هر شهرستان در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای ترشیز انجام شود.

برگزاری کنگره شهدا، بزرگترین برنامه فرهنگی است

سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در این نشست ابراز داشت: اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون جانفشانی و ایثارگری‌ شهدا و خانواده آنها است که باید این ایثارگری پاس داشته شود.

وی افزود: به برکت وجود سردار سلیمانی‌ها و شهدای انقلاب و مدافع حرم، امروز تمامی تهدیدات علیه کشور ما یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

جنیدی با بیان اینکه امروز فعالیت‌های فرهنگی باید با زبان هنر انجام گیرد، گفت: اهداف زیادی در برگزاری کنگره شهدا نهفته است که مهمترین آن برنامه‌های فرهنگی است که در زندگی مردم نقش موثری خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: در برگزاری کنگره شهدا باید چشم اندازی ترسیم شود که در آن جوانان ما در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان مصون بمانند.

وی در پایان از برگزاری کنگره یک هزار شهید دیار ترشیز به عنوان یک ظرفیت کشوری یاد کرد و از برگزاری این کنگره در خرداد سال 1400 خبر داد.

در پایان این جلسه، احکام مسئولین کمیته‌های اجرایی ستاد کنگره یکهزار شهید دیار ترشیز  اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها