بیانیه خانواده شهدا و رزمندگان فاطمیون در قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

ما هم‌نسلان و فرزندان «نسیم» و «ابوحامد» در صحنه می‌مانیم

خانواده شهدا و رزمندگان فاطمیون بیانیه‌ای در قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اظهار محبت ایشان به شهید «نسیم افغانی» مبنی بر تدفین آن شهید عزیز در حرم رضوی منتشر کردند.
کد خبر: ۴۰۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 08July 2020

ما همنسلان و فرزندان نسیم و ابوحامد در صحنه می‌مانیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پس از خاکسپاری پیکر مطهر «نسیم افغانی» از شهدای افغانستانی دوران دفاع مقدس در حرم امام رضا (ع) که به دستور رهبر معظم انقلاب صورت گرفت خانواده شهداء فاطمیون با انتشار بیانیه‌ای ضمن تجدیدعهد با رهبر معظم انقلاب اسلامی از حُسن‌نظر ایشان نسبت به شهید افغانستانی قدردانی کردند.

متن بیانیه مذکور به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

محضر مبارک ولی‌ امر مسلمین جهان، رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته

با اهداء سلام و آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای جناب‌عالی

این نامه‌ آغشته به اشک شوق و ارادت مادران و بازماندگان شهدای سرافراز فاطمیون و سایر اقشار مردم متدین و زحمتکش مهاجر است که به بهانه پیدا شدن پیکر متبرک شهید نسیم به عنوان تجدید پیمان، به محضر مهربان شما فرستاده می‌شود.

نامه‌ای که در هر شکنش خون شهیدان مُضمَر است و در هر سطرش ارادات بازماندگان مستتَر.

نامه‌ای که سال‌ها پیش شهید نسیم، جوان مجاهد افغانستانی که خانواده‌اش را در بمباران‌‌های ارتش سرخ از دست داده بود با خون خود امضا کرد و به محضر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل رضوان‌الله علیه فرستاد، امامی که قدم به قدم در کنار مجاهدین افغانستانی بود و پس از شکست ابرقدرت شرق این مجاهدان راه حق را تعبیر به «بت شکن» نمود و در پیامی فرمود: ارزش این چریک های افغانی این است که شکستند آن بت بزرگی که برای ملت‌ها تراشیده بودند که اگر چنانچه کسی به شوروی یک کلمه بگوید باید به فنا برسد...

و اینک بعد از سال‌ها فرزندان و خانواده شهدای عزیز فاطمیون به عنوان تجدید همان عهد قدیمی، خدمت شما وارث بر حق ایشان این نامه را ارسال می‌کنند و می‌‌گویند:

ما بدان قامت و بالا نگرانیم هنوز/ بر همان عهد که بودیم، بر آنیم هنوز

رهبر بزرگوار! تمام دست‌های جهان توطئه‌گر به کار افتاده و شبانه‌روز در تلاشند تا اسلام ناب محمدی را کمرنگ کنند. هر روز طرح تازه‌ای به میان می‌آورند و هر ساعت بهانه‌ای نو می‌تراشند تا «امت واحده» را به نام‌های قوم، مذهب، ملت، خون و خاک به جان هم ‌اندازند و تکه تکه کنند. ما می‌دانیم و سال‌ها زحمت‌ها و فریاد‌های روشنگرانۀ‌ شما این بینش و بصیرت را به ما داده است که به پشت‌پرده‌های این دسیسه‌های شیطانی راه ببریم. به خوبی متوجه هستیم که نوک پیکان این حملات جمهوری اسلامی را هدف قرار داده.

دشمن می‌خواهد با ضربه زدن به ام‌القرای جهان اسلام، دیگر مانعی بر سر راه مقاصد شومشان نداشته باشند اما غافل از ظرفیت عظیم مجاهدان و آزادگانی هستند که قلبشان به عشق انقلاب اسلامی می‌تپد. همیشه از ظرفیت های پنهان انقلاب اسلامی غافل بودند و توان مجاهدان و آزادگان جهان را دست کم گرفتند.

ما رزمندگان و خانواده شهدای فاطمیون می‌خواهیم یکبار دیگر اعلام کنیم که بیداریم و در صحنه‌ هستیم. هنوز کودکانی در گهواره داریم و جوانانی در میدان. ما نسل نسیم و ابوحامد و فاتح هستیم. هیچ مکری ما را گمراه نمی‌کند و هیچ تهدید و تطمیعی ما را از مسیر روشن تعهدات دینی و مذهبی‌مان دور نخواهد کرد. آنان مکر می‌کنند ولی بی‌خبر از اینکه خداوند با مکری بزرگتر بر سر راهشان نشسته‌ است. تمام نقشه‌های چندساله‌شان را با نشان دادن آیتی از معنویت خنثی می‌کند. آخرین نمونه‌اش نیز پیکر پاک و مطهر شهید نسیم است که چون قبسی در شب‌ وهمناک دسایس بیگانگان و ایادی‌شان نمودار شد و آتشی که برای اختلاف بین دو ملت شعله‌ور کرده بودند را خاموش ساخت.

این قلب هایی که زیر پرچم ولایت، عشق به اهل بیت (ع) و دفاع از مظلومین متحد شده اند را هیچ مرز و جغرافیایی نمی‌تواند از یکدیگر جدا کند. ربط و نسبت این جان‌ها را مطامع و منافع مادی و زمینی نبسته است که به سادگی از میان برود نسبت آسمانی است که به ریسمان محکم الهی مرتبط است.

رهبر بزرگوار! در پایان می‌خواستیم از نفحات قدسی شما که چون شبهای قدر هرازگاهی بر جهان تیره و تار کهنه وزیدن می‌گیرد و تقدیر تازه‌ای را رقم می‌زند تشکر کنیم.

حکم شما در بزرگداشت از شهید نسیم و دستور دفن ایشان در حرم مطهر امام مهربانی‌ها یکی از این نفحات قدسی بود. همچون کلام شما در روزهای سخت دفاع از حریم و حرم که خطاب به فرزندانتان فرمودید: «همین قدر بدانید که من به شما (فاطمیون) افتخار می‌کنم». شما نشان دادید که نسیم و نسیم‌ها برای شما ارزش دارد ولو کسی و یادگاری نداشته باشد.

ما به شما قول می‌دهیم که همه ما چون نسیم‌های ناپیدا و حیات‌بخش در جهان می‌زویم و هرجا فرمان شما باشد علیه لانه‌های کفر و الحاد توفان برپا خواهیم کرد. خداوند بزرگ وجود شریف شما را از آفات و بلیات محفوظ بدارد.

و من الله التوفیق
خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان فاطمیون»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار