مدیرعامل بیمه کوثر در دیدار با بیمه‌شدگان:

حمایت از مشتریان، وظیفه اصلی بیمه کوثر است

مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: یکی از استراتژی‌های محوری شرکت بیمه کوثر، پاسخگویی سریع و صریح به درخواست‌های مشتریان است.
کد خبر: ۴۰۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ - 08July 2020

حمایت از مشتریان، وظیفه اصلی بیمه کوثر استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل شرکت بیمه کوثر به همراه جمعی از معاونان و مدیران برای بررسی میزان رضایت مشتریان و شنیدن انتقاد و پیشنهاد ذی‌نفعان و بیمه‌گذاران دانشگاه صنعتی مالک اشتر با آنان دیدار کردو

وی در این دیدار اظهار داشت: دیدار چهره‌به‌چهره با بیمه‌گذاران به‌منظور ارتباط نزدیک و مستمر و اهتمام در رفع مسایل آن‌ها با تکریم و حفظ کرامت انسانی ضروری است.

مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه این دیدار‌ها یکی از راه‌های شناسایی و رفع دغدغه بیمه‌گذاران است، خاطرنشان‌ کرد: دیدار‌های چهره به چهره می‌تواند مدیران شرکت را برای برنامه‌ریزی‌های بهتر یاری دهد و فرصت ارایه خدمت به‌نحو احسن به بیمه‌گذاران و ذی‌نفعان را فراهم کند.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور، اگرچه شیوع ویروس کرونا موجب سختی دیدار‌های حضوری شده است، اما با توجه به اینکه دیدار با بیمه‌گذاران می‌تواند به شناسایی مستقیم نیاز‌های آن‌ها منجر شود، می‌توان و باید با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این دیدار‌ها را به سرانجام رسانید.

مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و برقراری ارتباطی دوسویه با مشتریان شرکت، ارایه خدمات ویژه به بیمه‌گذاران، افزایش رضایت آنان با شناسایی نیازهای‌شان و ارایه خدمات مطلوب، از جمله مهم‌ترین اولویت‌های بیمه کوثر است، تصریح‌کرد: گرچه تاثیر بحران شیوع کوید ۱۹ بر تمام بخش‌های تجاری انکارناپذیر است، ولی ما به‌عنوان شرکتی توانگر در صنعت بیمه، وظیفه اصلی خود می‌دانیم که نقشی اساسی در حمایت از مشتریان و ذی‌نفعان در دوران بحران کرونا داشته باشیم.

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه یکی از میراث‌های بحران شیوع ویروس کرونا برای ما، تبدیل شدن به شرکتی چابک‌تر و پاسخگوتر و شدت بخشیدن به خدمات برخط است، اظهار داشت: در واقع یکی از بهترین راه‌کار‌ها برای مقابله با اثرات منفی شیوع ویروس کرونا، راه‌اندازی و ارتقای سامانه فروش غیرحضوری بیمه‌نامه‌ها، پاسخگویی برخط و سریع به بیمه‌گذاران و رفع مسایل آنان در حداقل زمان ممکن است که این امر در بیمه کوثر به‌شدت در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار