دیدار اعضای کمیته کنگره ملی شهدای یزد با مدیر کل صدا و سیمای استان + تصاویر

اعضای کمیته کنگره ملی شهدای یزد در راستای برنامه‌های کمیته بانوان و دفاع مقدس ویژه کنگره و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد رفتند.
کد خبر: ۴۰۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ - 08July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اعضای کمیته کنگره ملی شهدای یزد در راستای برنامه‌های کمیته بانوان و دفاع مقدس ویژه کنگره و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد رفتند.

«فاطمه دانش یزدی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد، در ابتدای این دیدار از روند برنامه های این کمیته اطلاعاتی ارائه کرد و ضمن معرفی اعضای کمیته و شرح وظایف هر کدام پیشنهاداتی در راستای تعامل و پیشبرد اهداف کمیته بانوان در سال جاری مطرح کردند.

سردار «مهدی فرهنگ دوست» از دیگر اعضای جلسه، نیز به بیان نقش کلیدی بانوان در دوران دفاع مقدس اشاره داشت و گفت: همسران رزمندگان، در تشویق آنها برای حضور و مداومت در جبهه نقش به‌سزایی داشتند. همچنین تربیت فرزندان نخبه شهدا، فعالیت‌های پشتیبانی جنگ و اثرگذاری پرستاران زن در جبهه و پشت جبهه را از دیگر وجوه حضور بانوان در آن دوران دانست.

«پهلوانیان»، مدیرکل صدا و سیمای یزد، در ادامه ضمن تأکید بر تبیین نقش بانوان در جامعه و پررنگ کردن حضورشان در عرصه‌های مختلف اظهارداشت: صدا و سیمای مرکز یزد برای حمایت همه جانبه از کنگره ملی شهدای یزد و به‌ویژه برنامه‌های کمیته بانوان اعلام آمادگی می‌کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار