پیام تسلیت امیر «نصیرزاده» در پی درگذشت فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش

فرمانده نیروی هوایی ارتش، در پیامی درگذشت امیر سرتیپ «هوشنگ صدیق» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ - 09July 2020

پیام تسلیت امیر «نصیرزاده» در پی درگذشت فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش، در پیامی درگذشت امیر سرتیپ «هوشنگ صدیق» فرمانده فقید اسبق نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت امیری از تبار مردان سال‌های دفاع مقدس، داغی بزرگ و تألمی عمیق بر دل همکاران و همرزمان فرمانده فقید نهاجا نهاد .

امیر سرتیپ خلبان «هوشنگ صدیق» که عیار مردانگی‌اش در میدان مبارزه با انجام پروازهای عملیاتی برون‌مرزی و پس آن در میدان فرماندهی نیروی هوایی ارتش در کوران جنگ تحمیلی به سنگ محک تجربه سنجیده شده بود، الگویی از ولایت‌مداری و مردمداری و مدیریت مبتنی بر دانش و تخصص و شجاعت را برای همکاران پس از خویش بر جای نهاد .

حضور اثربخش آن امیر فقید در ریل‌گذاری حرکت صنایع هوایی به سمت تولید پیچیده‌ترین تجهیزات مورد نیاز این نیرو، هرگز فراموش نخواهد شد .

به نمایندگی از پیشکسوتان ارجمند و کارکنان شریف نهاجا، درگذشت آن امیر عزیز را به خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و به پاس سال‌ها مجاهدت مومنانه، برخورداری آن سعید فقید از غفران الهی و همنشینی با یاران شهیدش را مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها