معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش:

نیروی انسانی توانمند یکی از مهم‌ترین اصول در حوزه تحرک یگان‌های نظامی است

امیر دریادار دوم «پرویز سلیمی‌پناه» گفت: یکی از مهم‌ترین اصول در حوزه تحرک یگان‌های نظامی توجه به نیروی انسانی توانمند است که وجود این نیروی متخصص در حوزه‌های تولید، تعمیر، نگهداری و... می‌تواند در عرصه ارتقای تحرک‌های رزمی و آموزشی بسیار تاثیرگذار باشد
کد خبر: ۴۰۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ - 09July 2020

نیروی انسانی توانمند یکی از مهم‌ترین اصول در حوزه تحرک یگان‌های نظامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار دوم «پرویز سلیمی‌پناه» معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش، با حضور در منطقه دوم دریایی ولایت، از اماکن آموزشی، سالن شبیه‌ساز مکران، یگان‌ها و مراکز مهم فرماندهی آموزشی تیپ تکاوران حضرت رسول (ص) بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، در سخنانی، مهم‌ترین مولفه در بالابردن آمادگی رزمی در قسمت‌ها و یگان‌های رزمی و آموزشی را ارتقاء و استمرار تحرک و کارآمدی نیروی انسانی متخصص و متعهد عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اصول در حوزه تحرک یگان‌های نظامی توجه به نیروی انسانی توانمند است که وجود این نیروی متخصص در حوزه‌های تولید، تعمیر، نگهداری و... می‌تواند در عرصه ارتقای تحرک‌های رزمی و آموزشی بسیار تاثیرگذار باشد.

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش گفت: مرکز آموزش فرماندهی تفنگداران و تکاوران دریایی، یکی از مراکز بسیار مهم آموزشی در ارتش است که همواره باید با تکنولوژی روز دنیا در حوزه آموزش همراه باشد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار