مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد

آشنایی بیش از 68 هزار دانشجو با مبانی دفاع مقدس در مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: از نیمسال دوم سال1387 تا ترم گذشته 68799 هزار دانشجو در استان مازندران، درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس را در دانشگاه‌های این استان گذراندند.
کد خبر: ۴۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶ - 08February 2015

آشنایی بیش از 68 هزار دانشجو با مبانی دفاع مقدس در مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، نشست هم اندیشی اساتید درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس دانشگاههای استان مازندران روز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر با حضور 80 تن از اساتید این درس برگزار شد.

در این نشست سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به  حماسه مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس گفت: انتقال حماسه و ایثار مردم و رزمندگان به نسل امروز و آینده یکی از ضرورتهای اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه از نیمسال دوم سال 88-1387 تاکنون 1615 کلاس درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس در دانشگاههای استان برپا شد، بیان کرد: در مدت 12 ترمی که گذشت، 799 68 هزار دانشجوی مازندرانی درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس را در دانشگاههای استان گذراندند.

سردار ملکی تعداد دانشجویانی را که دو واحد درسی را در ترم گذشته گذراندند 10000 دانشجو اعلام کرد.

همچنین سردار «علی اصغر شیخی» معاون هماهنگ کننده پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با اشاره به اینکه اساتید دفاع مقدس در حوزه تحقیق و پژوهش باید به مسائل روز مسلح باشند، گفت: ورود در حوزه نرم افزار هم برای انتقال دفاع مقدس به دانشجو بسیار مهم است.

وی به فرامین مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: فراموش نشدن و غفلت نکردن درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس سفارش و توصیه مؤکد مقام معظم رهبری است.

یادآور میشود در این نشست اساتید دفاع مقدس به پرسش و پاسخ پیرامون دو واحد درسی آشنایی با مبانی دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها