عزیزی:

بسیج تنها پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت:‌ در سال گذشته ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی و امسال ۳۹ هزار و ۵۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی را راه‌اندازی کردیم که این نشان می‌دهد تنها پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی، بسیج است.
کد خبر: ۴۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵ - 08February 2015

بسیج تنها پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، ابراهیم عزیزی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور عصر دیروز در مراسم شکوه هجرت بسیج سازندگی سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه جهادگران بسیجی باید در کنار فعالیتهای جهادی، تهدیدشناسی را هم دنبال کنند، گفت: باید تلاش کنیم مبتنی بر الویتها اقدامات خود را برنامهریزی و خلق کنیم؛ الویتهایی که مقام معظم رهبری از آن بهعنوان اقتصاد مقاومتی یاد میکنند؛ بنابر این در عرصه جهادی باید خالق شرایط باشیم.

وی با اشاره به اینکه ورود به عرصههای اقتصاد مقاوتی باید اصل و اساس باشد، افزود: در سال گذشته ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی و امسال ۳۹ هزار و ۵۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی را راهاندازی کردیم که این نشان میدهد تنها پرچمدار اقتصاد مقاومتی، بسیج است.  

عزیزی با تأکید بر اینکه برای سال آینده پیشبینی ما این است که بتوانیم چهار هزار پروژه محرومیتزدایی را در کشور اجرا کنیم، بیان داشت: همچنین برای سال آینده امیدواریم با کمک گروههای جهادی، حداقل برای ۱۰۰ هزار نفر طرح سوادآموزی را اجرا کنیم؛ و با سایر فعالیتهایی که صورت میگیرد مهاجرت از روستاها به شهرها معکوس شود.

وی با بیان اینکه با استفاده از روحیه جهادی در عرصه صنعت، حداقل سه هزار واحد صنعتی را پایهگذاری خواهیم کرد، اظهار داشت: بزرگترین تهدید ما تلاش دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام سیاسی مبتنی بر دین است؛ پس اگر میخواهیم از این هجمه جلوگیری کنیم باید با الویت بخشیدن به کارهای جهادی، این امر را محقق سازیم.

مسئول بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: برگزاری شب خاطره خوب است، اما آن را باید هنگامی برگزار کنیم که نیاز اساسی به فعالیت نداریم؛ در حالی که امروز، روز کار عملی و جنگ اقتصادی است.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار