امام جمعه دهدشت:

قدس و فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است

حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» با بیان اینکه قدس و فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است، گفت: ایران اسلامی با آگاهی از شرایط کنونی فلسطین و نقطه ضعف دشمن، می‌داند تحرکات عجولانه ترامپ و نتانیاهو به جایی نخواهد رسید. 
کد خبر: ۴۰۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 10July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» امام جمعه دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به تبیین بخشی از پاسخ رهبر انقلاب به نامه رهبر حماس پرداخت و اظهار داشت: قدس و فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است. 

وی افزود: ایران اسلامی با آگاهی از شرایط کنونی فلسطین و نقطه ضعف دشمن، می‌داند تحرکات عجولانه ترامپ و نتانیاهو به جایی نخواهد رسید. 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آزادی فلسطین آرمان ما است، تاکید کرد: تا تحقق این آرمان، وظیفه انسانی، انقلابی و شرعی و دینی خود را انجام می‌دهیم. 

وحدانی‌فر با اشاره به مسئله تحول مد نظر رهبر انقلاب، گفت: سال 1399 با ویروس کرونا شروع شد اما این بیماری فرصت‌هایی ایجاد کرد و مشارکت مردم و همدلی در جامعه دینی زیباترین تصاویر اخلاقی را به جهان نمایش داد. 

وی اضافه کرد: مجلس یازدهم با ترکیب جوان و انقلابی،  عملکرد خوب قوه قضائیه در مبارزه با فساد و تلاش دولت برای زدودن تحریم‌ها همه فرصت است. 

امام جمعه دهدشت ابراز کرد: تاب‌آوری مردم در سختی‌ها مهم‌ترین مسئله است و باید از این فرصت برای برنامه‌ریزی مدون بلندمدت استفاده شود. 

وحدانی‌فر خطای راهبردی آل سعود در اهانت به آیت الله سیستانی را یادآور شد و افزود: اینها شمشیر را برای مرجعیت از رو بسته‌اند، فکر می‌کنند با این کارها بین شیعه و سنی اختلاف می‌افتد غافل از اینکه با این اقدام سخیفانه روز به روز جامعه دینی اسلام را نسبت به خود متنفر خواهند کرد. 

وی در بخش دیگری از سخنانش وضعیت مدیریت شهری را متذکر شد و گفت:  در خصوص عملکرد شورا و شهرداری فعلا از بیان عرایض صرفنظر می‌کنم و در فرصتی دیگر به آن خواهم پرداخت اما از شهروندان توقع دارم در نظافت شهر کمک کنند تا فرهنگ «شهر ما، خانه ما» نهادینه شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها