برای سومین سال پیاپی تایید شد؛

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه کوثر

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه کوثر بر مبنایISO 9001:2015 که استانداردی بین‌المللی و شناخته شده برای ایجاد، اجرا و حفظ سیستم مدیریت کیفیت در شرکت‌ها است، برای سومین سال متوالی تایید شد.
کد خبر: ۴۰۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ - 10July 2020

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه کوثربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، لاله کریمی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌ کوثر اظهار داشت: در پی انجام موفقیت‌آمیز ممیزی مراقبتی سالانه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد بین‌المللی ایزو 9001 در بیمه کوثر، این شرکت که در سال 1397 موفق به دریافت این گواهینامه و انطباق الزام‌های این استاندارد در سیستم مدیریت کیفیت شده بود، در سال گذشته و امسال نیز موفق به تمدید این گواهینامه شد.

کریمی با بیان اینکه پذیرش سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان یک تصمیم استراتژیک است، گفت: دریافت این گواهینامه‌ نه ‌تنها سندی بر تعهد شرکت بیمه کوثر به ارتقای سطح مدیریت کیفیت، اصلاح فرایندها و بهبود عملکرد است بلکه استقرار سیستم مدیریت کیفیت می‌تواند از طریق فراهم کردن محصول‌ها و خدمت‌ها مطابق الزام‌های مشتری و قانونی؛ فرصت‌هایی برای افزایش رضایت مشتری، پرداختن به ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با محیط و اهداف شرکت و بررسی انطباق با الزام‌های سیستم مدیریت کیفیت را فراهم و به بهبود عملکرد کلی شرکت کمک کند.

وی افزود: در فرآیند اعطای گواهینامه‌ سیستم مدیریت کیفیت، عملکرد بیمه کوثر در حوزه‌های مدیریت خرد و کلان، برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی، عملیات بیمه‌گری، حسابرسی و بازرسی، سرمایه‌گذاری، ارزیابی عملکرد، رضایت مشتریان، رازداری، تامین تسهیلات پشتیبانی، منابع انسانی، الزام‌های ایمنی و مواردی از این دست ممیزی و با دارا بودن شرایط لازم برای دریافت گواهینامه‌ یاد شده، موفق به تمدید سه‌باره گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌ کوثر با تاکید بر اینکه مهم‌تر از اجرای سیستم‌های مدیریت کیفیت و پیاده‌سازی استانداردهای بین‌المللی در یک سازمان، اطمینان از صحت اجرای دقیق و مداوم آن است، تصریح کرد: حفظ و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت و تداوم آن، ارزش‌افزوده بیشتری برای سازمان ایجاد خواهد کرد.

کریمی با بیان اینکه هدف از دریافت این گواهینامه‌ها، ایمن‌سازی فرآیندها است، اظهار کرد: همیشه و همواره، نگاه از بیرون به فرایندهای یک سازمان فرصتی برای آن سازمان به‌وجود می‌آورد تا ضعف‌ها و خطاهای احتمالی خود را به‌طور دقیق شناسایی و ارزیابی کند.

وی تاکید کرد: دریافت این استانداردها مرهون تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش¬‌های مختلف شرکت است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها