مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

بزودی مستند نقش بانوان خوزستانی در دفاع مقدس کلید می‌خورد

«مهدی پاک» گفت: در ادامه روند مستند‌سازی‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان قصد داریم با تحقیق و تفحص بیشتر به نقش بی‌بدیل بانوان خوزستانی در عرصه‌های مختلف بپردازیم و به همین منظور بزودی مستند نقش بانوان خوزستانی در دوران دفاع مقدس کلید می‌خورد.
کد خبر: ۴۰۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ - 11July 2020

بزودی مستند نقش بانوان خوزستانی در دفاع مقدس کلید می خورد«مهدی پاک» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: فیلم مستند تلویزیونی «روایت حضور» که توسط اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با همکاری و مشارکت بسیج طلاب و روحانیون استان و دیگر نهادهای انقلابی به نقش جامعه روحانی در ادوار مختلف پرداخته است بزودی تدوین و از طریق صداوسیما و بستر اینترنت پخش می‌شود.

وی افزود: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداختن به 40 سال حضور تاثیرگذار جامعه روحانیت در دوران ها و بحران ها می تواند نسل امروز و فردا را نسبت به حضور معنوی و همه جانبه علما، روحانیون و طلاب بیش از پیش آشنا کند.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: در ادامه روند مستند سازی های اداره کل قصد داریم با تحقیق و تفحص بیشتر به نقش بی بدیل بانوان در عرصه های مختلف بپردازیم.

پاک متذکر شد: در راستای محقق شدن برنامه‌های‌مان در حوزه هنر به مشارکت و همکاری صادقانه و همه جانبه همه نهادها و سازمان‌های فرهنگی و ارزشی استان خوزستان نیاز داریم تا بتوانیم محتوای مد‌نظر برای ارائه به نسل جوان را تولید و منتشر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها