مسئول پایگاه فرهنگی انقلاب شهرستان خاش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهرداری خاش پیشگام در ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس است

«علی سعدی» گفت: شهرداری خاش در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ غنی دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای داشته است.
کد خبر: ۴۰۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ - 11July 2020

شهرداری خاش پیشگام در ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس«علی سعدی» مسئول پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، با بیان اینکه جهاد، ایثار و شهادت، نزد همه اقوام و ملل از مقام رفیعی برخوردار است، اظهار داشت: این صفات ارزشمند در بین مردم ما نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. شهرداری هم به دلیل گسترده بودن حوزه کاری در جامعه، نقش ارزنده‌ای در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته و فعالیت‌های انجام شده شهرداری خاش در این حوزه قابل تقدیر است.

وی استفاده از ظرفیت زیر مجموعه‌های شهرداری را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد تأکید قرار داد و گفت: شهردار خاش نگاه خوبی به موضوع ایثار و شهادت دارد و در گام دوم انقلاب، فضاسازی تبلیغاتی با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع مقدس و راهبرد مقاومت، نقش موثری دارد که شهرداری با استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی خود در این جهت نیز اهتمام دارد.

مسئول پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش با اشاره به همت شهرداری در خصوص ساماندهی مزار شهدای گمنام پارک تفتان، نصب تمثال مبارک شهدا شهر در مبادی ورودی شهر و توجه به فرهنگ غنی مقاومت در سطح شهر، خواستار همکاری سایر نهادها و ادارات را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه خاص و ویژه به یادمان شهدای گمنام پارک تفتان را نیز خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار