موشک‌های مقاومت فلسطین و لبنان می‌توانند تل‌آویو را هدف قرار دهند

یک روزنامه صهیونیستی به قدرت موشکی نیرو‌های مقاومت فلسطین و لبنان در هدف قرار دادن تل‌آویو اذعان کرد.
کد خبر: ۴۰۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ - 11July 2020

موشک‌های مقاومت فلسطین و لبنان می‌توانند تل‌آویو را هدف قرار دهندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از القدس العربی، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی به قدرت موشکی مقاومت فلسطین در غزه و حزب‌الله لبنان اذعان کرد.

در این گزارش آمده است که گروه‌های مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان موشک‌های بسیار دقیق و دور بردی در اختیار دارند؛ این موشک‌ها می‌توانند برج‌های شهر تل‌آویو را ویران کنند.

در این گزارش به صحبت‌های «یوسی بینتو» یکی از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی اشاره شده که بیانگر برگزاری یک مانور نظامی از سوی صهیونیست‌ها برای رویارویی با حملات موشکی گسترده نیرو‌های مقاومت و ترس و وحشت نسبت به این حملات است.

به تازگی نیز، «ابوحمزه» سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ششمین سالروز جنگ سال ۲۰۱۴ رژیم صهیونیستی علیه غزه اعلام کرده است: دشمن در تحقق اهدافش با وجود جنگ پنهان و آشکار علیه مقاومت در غزه شکست خورد.

وی افزود: در حال حاضر قوی‌تر و مجهزتر در عرصه همانطور که به فرزندان ملتمان و امت اسلامی همواره عهده کرده‌ایم، حضور داریم؛ ۶ سال پس از عملیات بنیان مرصوص، همه فلسطین اشغالی و مراکز حساس رژیم صهیونیستی در تیررس ما قرار دارد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار