وصیت‌نامه بسیجی شهید «فرخ باقری‌زند»؛

برادران و خواهران تمام شما مسئولیت دارید که راه شهدا را ادامه دهید

شهید «فرخ باقری‌زند» در وصیت‌نامه خود آورده است: «به دوستان و امت حزب‌الله سفارشی دارم؛ برادران و خواهران تمام شما مسئولیت دارید که راه شهدا را ادامه دهید و از پایمالى خون آن‌ها جلوگیری کرده پیرو امام باشید؛ وگرنه خود ما در پل صراط جلوی شما را خواهیم گرفت و باید جواب ما را بدهید.»
کد خبر: ۴۰۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ - 12July 2020

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «فرخ باقری‌‌زند» نهم تیر سال ۱۳۴۶ در تهران چشم به جهان گشود. وی به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در تاریخ بیست و دوم فروردین سال ۱۳۶۲ در «فکه» بر اثر اصابت گلوله توسط نیرو‌های عراقی شهید و در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

تأکید شهید «باقری زند» درخصوص گام برداشتن در راه خدا و ادامه دادن راه شهیدان

تأکید شهید «باقری زند» درخصوص گام برداشتن در راه خدا و ادامه دادن راه شهیدان

تأکید شهید «باقری زند» درخصوص گام برداشتن در راه خدا و ادامه دادن راه شهیدان

در ادامه، وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ  بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَکِنْ لَا تَشْعُرُونَ

شهادت‌نامه شهید فرخ باقری

با درود و سلام بر مهدی صاحب‌الزمان (عج) و نایب بر حقش خمینی بت‌شکن و با درود و سلام بر امت حزب الله و یاران صدیق امام و سربازان امام زمان (عج) و با درود بی‌کران بر ارواح پاک تمامی شهدا.

پروردگارا: تو شاهد باشد که در راه تو گام برداشتیم و هدفمان تو بودی و بس و شهیدان بدانید که ما در مقابل خون‌های شما ساکت نبوده‌ایم و تا نفس داشتیم در احیای راه شما فریاد زدیم و تا توان در بدن داشتیم در راهتان گام برداشتیم.

حسین (ع) جان اگر در کربلا کسی نبود تو را یاری کند، و هیچ‌کسی در لحظات آخر به ندای «هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی» تو جوابی ندادن بیا ببین که در عصر ما پرچم‌دار راه تو خمینی بت‌شکن همراه با عاشقان دیدار چگونه به ندای تو لبیک می‌گویند.

 آن‌ها نیز مانند تو در مقابله با یزیدیان زمان علی‌اکبر‌ها دادند...، همه بدانید و این را در گوش خود فرو کنید که ما عاشقان الله با چشمانی باز و آگاهانه به این راه قدم برداشته‌ایم.

هان، ‌ای خفتگان راه بیدار شوید و بینید که چقدر عقب افتاده‌ابد و بکوشید و خود را برسانید وگرنه زبان کرده‌اید.

پدر و مادرم:

من نمی‌گویم برایم گریه نکنید، بلکه گریه شوق کنید که تابه‌حال خداوند دو بار بر این خانه نظر کرده و شما این‌چنین سعادت بزرگی دارید که فرزندانتان در راه عقیده و اعتقاد خود شهید شدند نه در راه فساد و...

خواهر و برادرانم:

بدانید که همه‌روزه می‌میرند پس چه بهتر که این مرگ در راه خدا باشد که مرگ ارمغان مؤمن است این حرف را به شما می‌زنیم، چون جوان هستید و بهتر درک می‌کنید با شهادت هر یک از امت حزب‌الله  مسئولیتی بر دوش بقیه می‌آید.

ضد انقلاب را خفه کنید و همراه گوش‌به‌فرمان امام عزیزمان باشید.

در آخر به دوستان و امت حزب‌الله سفارشی دارم برادران و خواهران تمام شما مسئولیت دارید که راه شهداء را ادامه دهید و از پایمالى خون آن‌ها جلوگیری کرده پیرو امام باشید. وگرنه خود ما در پل صراط جلوی شما را خواهیم گرفت و باید جواب ما را بدهید.

در ضمن من به‌هیچ‌وجه راضی نیستم که برای مراسم من تجملات به خرج  داده شود، پرچم سبزی بر سر در خانه نصب کرده و از زدن سیاه خودداری کنید و فقط و فقط در مسجد مراسم عزاداری امام حسین (ع) برقرار باشد و همین‌طور در بهشت‌زهرا شهدای گمنام را به یادآورید.

والسلام خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار»

انتهای پیام/ 911

نظر شما
پربیننده ها