معاون بهداد ناجا:

گنجینه بهداری رزمی ناجا در دوران دفاع مقدس گردآوری می‌شود

سردار محمد رضا حسینی از گردآوری و ثبت خاطرات و تجربیات کادر درمان نیرو‌های سه‌گانه ژاندارمری، کمیته و شهربانی در دوران دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ - 12July 2020

گنجینه بهداری رزمی ناجا در دوران دفاع مقدس گردآوری می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم دکتر «محمدرضا حسینی» معاون بهداد نیروی انتظامی با اشاره به دستاورد‌های ارزشمند کادر درمان ناجا در بهداری رزمی دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تا قبل از ادغام نیرو‌های سه‌گانه ژاندارمری، کمیته و شهربانی و تشکیل ساختار ناجا، بهداری این نهاد‌ها در کنار بهداری‌های ارتش، سپاه و سایر نهاد‌های امدادی نقش به‌سزایی در خدمت به رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی ایفا کردند.

معاون بهداد ناجا عنوان کرد: بهداری کل ناجا متشکل از شهربانی، ژاندارمری و کمیته در قالب پزشکیاران، امداگران و بهیاران از جان رزمندگان ناجا و سایر رزمندگان حراست و پشتیبانی کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون اقدامی در زمینه مستندسازی خدمات ارزشمند بهداری رزمی نیرو‌های سه‌گانه ژاندارمری، کمیته و شهربانی صورت نگرفته است، از اهتمام این معاونت به گردآوری و تدوین دستاورد‌ها و تجربیات بهداری این نهاد‌ها در دوران دفاع مقدس خبر داد.

سردار حسینی گردآوری و ثبت گنجینه بهداری رزمی نیرو‌های سه‌گانه ژاندارمری، کمیته و شهربانی را نوعی ادای دین و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای کادر درمان ناجا دانست و تصریح کرد: تجارب و دستاورد‌های بهداری رزمی در هر دوره‌ای برای نسل‌های آینده سودمند و قابل بهره‌برداری بوده و سبب افزایش بهره‌وری کادر درمان خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها