مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد بوشهر خبر داد؛

اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» کانون‌های فرهنگی مساجد بوشهر با محوریت شهدا

«علیرضا پولاد» از اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» با محوریت شهدا در بوشهر خبر داد و گفت: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس از هفته آینده این طرح به مدت 14 هفته در 400 کانون فرهنگی فعال مساجد در 10 شهرستان استان بوشهر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ - 12July 2020

اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» کانون های فرهنگی مساجد استان با محوریت شهدا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «علیرضا پولاد» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» این کانون ظرفیت‌های استان را برشمرد و اظهار داشت: بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس دفاع مقدس باید به صورت ویژه دیده شود.

وی با اشاره به اینکه طرح «سه‌شنبه‌ها» کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای سرمایه اجتماعی و الگوسازی برای جوانان و نوجوانان تدوین شده گفت: هیچ الگویی بهتر از شهدا نیست.

پولاد، شهدا را سرمایه‌های اجتماعی برای جوانان خواند و خاطرنشان کرد: رویکرد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، تربیت و  اصلاح سبک زندگی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر از اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» با محوریت شهدا خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس از هفته آینده این طرح به مدت 14 هفته در 400 کانون فرهنگی فعال مساجد در 10 شهرستان استان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار