مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد:

تکریم ایثارگران یک تکلیف است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در جمع رابطین دستگاه‌های اجرایی گفت: تکریم ایثارگران در ادارات یک تکلیف است و همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا این مهم تحقق یابد.
کد خبر: ۴۰۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ - 12July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نشست رابطین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی یزد با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «عباس زارع» در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: تکریم ایثارگران در ادارات یک تکلیف است و همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا این مهم تحقق یابد.

مدیرکل بنیاد شهید یزد افزود: ایثارگران حق بزرگی به گردن ما دارند و همه ما وظیفه‌ داریم در هر مسئولیتی که هستیم دین خود را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ایثارگران پاسدار ارزش‌های ناب اسلامی هستند، تصریح کرد: حضور این عزیزان در ادارات برکت است و مایه پیشرفت و موفقیت در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

زارع نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضرورتی انکارناپذیر دانست و اظهار کرد: همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار داریم باید در راستای بسط و اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت تلاش کنیم.

در ادامه هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در راستای تقویت جایگاه و منزلت ایثارگران در جامعه پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار