مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا عنوان کرد؛

اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته «عفاف و حجاب» با محوریت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

«فرشته پازوکی» از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته «عفاف و حجاب» با محوریت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ - 12July 2020

اجرای بیش از 50 عنوان برنامه در هفته «عفاف و حجاب» با محوریت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «فرشته پازوکی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» اظهار داشت: بیست‌ویکم تیر یادآور خاطره شیرمردانی است که به پاس حمایت از عفت، حیا و غیرت در حمایت از زنان در مقابل کشف حجاب رضاخانی قیام کردند و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه هفته «عفاف و حجاب» یادبودی برای شهدای 21 تیر 1314 است، گفت: همه ما در برابر ترویج عفت، حیا و غیرت مسئول هستیم.

پازوکی ادامه داد: با نگاهی گذرا به تاریخ می بینیم که حجاب از اواخر قرن 19 به شیوه‌های مختلف در بین مردم رواج داشته است و دشمنان برای گرمی بازار با سست کردن بنیه اعتقادی زنان و تنوع‌طلبی در عرصه بازار، بی‌حجابی را رواج دادند و در این راستا با شیوه‌های مختلف تبلیغی، اجتماعی، تدریجی و در برخی موارد اجبار وارد شدند و تا حدودی به نتیجه رسیدند.

این مسئول استفاده ابزاری را یکی از اهداف دشمنان بیان کرد و گفت: امروز غرب با این روش و با برداشتن حجاب سعی دارد بنیان خانواده‌ را سست کند و زنان و دختران ما باید با تأسی از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) و ائمه اطهار و مسئولین با توجه به منویات رهبری با هم‌افزایی نهادهای فرهنگی در راستای ترویج عفاف و حجاب گام بردارند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا افزود: امروز با تبیین و ترویج زندگی غفیفانه باید در مقابل هجمه‌ها و فشارهای اقتصادی و... بایستیم و در این راستا ما به عنوان بسیج جامعه زنان وظیفه داریم با گفتمان‌سازی سبک زندگی عفیفانه مانع اقدام دشمنان بشویم و کشور را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه فرد بی‌حجاب اولین ضربه را به خود می‌زند و دچار معضل و آسیب می‌شود، گفت: بی‌حجابی مصونیت را از زن می‌گیرد زیرا حیا و عفت، میوه‌اش حجاب است و هدف بسیج جامعه زنان معرفی بانوی تراز انقلاب اسلامی است.

این مسئول از اجرای بیش از 50 عنوان برنامه در بیش از هزار و 658 پایگاه و حوزه بسیج در سراسر استان در هفته «عفاف و حجاب» خبر داد و گفت: برنامه‌ها با محوریت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با توجه به وضعیت کرونایی در فضای مجازی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

پازوکی برگزاری جشنواره‌ مجازی استانی «عفاف و حجاب، مد ایرانی اسلامی» به میزبانی محمودآباد، حضور بسیجیان در یادمان‌های شهدا و تجدید بیعت با شهدا، تجلیل از دختران محجبه و موفق شهدا در محیط کار، مسابقه نقاشی و انشا نویسی و توزیع بسته‌های فرهنگی با رویکرد شهدا برای گردشگران را از جمله برنامه‌ها اعلام کرد.

وی همچنین گفت: اهداء گل به بانوان فروشنده محجبه، برگزاری اردوهای فرهنگی دختران محجبه، همایش بانوان شاغل در ادارات و تجلیل از بانوان محجبه کارمند، برگزاری نمایشگاه «عفاف و حجاب» در حاشیه نمازجمعه، شب شعر «عفاف و نجابت»، مانور خودرویی بانوان در میادین شهر، رادیو حجاب در بازارچه‌های شلوغ شهر، ساخت مستند از بانوان محجبه و متعهد، پویش ریحانه با موضوع «عفاف و حجاب»، یادواره شهدای زن، تجلیل از خواهران محجبه کارگر، دیدار نخبگان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، تولید عکس‌نوشته با موضوع «عفاف و حجاب» و تولید نماهنگ سه دقیقه‌ای، تولید برد مجازی با موضوع دختران جهان به عفاف روی می‌آورند، تولید اینفوگرافی با محتوای مقایسه عفاف و حجاب در غرب و ایران، تریبون آزاد از جمله برنامه‌ها به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها