مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری 5 مسابقه فرهنگی و هنری به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» در کهگیلویه و بویراحمد

«ماه‌منیر گرجی‌زاده» از برگزاری 5 مسابقه فرهنگی و هنری به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این مسابقات برای رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ - 12July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «ماه‌منیر گرجی‌زاده» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامی‌‌داشت هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت: در این هفته بیش از 10 عنوان برنامه متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا، روند اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب سال جاری تغییر کرده، افزود: رویکرد اساسی ما در هفته حجاب و عفاف امسال، تولید محتوا با محوریت فضای مجازی است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضا‌سازی محیطی متناسب با هفته عفاف و حجاب و اجرای برنامه‌های گفت‌‌و‌گو محور در شبکه استانی دنا  با حضور کارشناسان بسیجی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی به‌منظور گفتمان‌سازی الگوی سوم مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت سبک زندگی فاطمی را از دیگر برنامه‌های هفته حجاب و عفاف امسال عنوان کرد.

گرجی‌زاده عنوان کرد: تولید انیمیشن با موضوع حجاب و عفاف، مصاحبه با زنان موفق کارآفرین بسیجی، تولید عکس‌نوشته و اینفوگرافی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و وصیت‌نامه‌های شهدا و احادیث و روایات در مورد عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

وی ابراز داشت: همچنین در این هفته، پنج مسابقه فرهنگی و هنری متنوع ویژه رده‌های سنی مختلف شامل مسابقه طراحی محصولات عفاف و حجاب با عنوان «لباس و مد اسلامی روز - لباس و مد اسلامی سنتی»، مسابقه ایده‌پردازی و خاطره زیبا از حجاب، مسابقه نقاشی با موضوعات «من حجاب را دوست دارم» و پدر و مادر الگوی حجاب فرزندان در استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: همچنین در این هفته، از بانوان برتر بسیجی فعال در نهادها و ادارات استان تجلیل شده و کارگاه‌های آموزشی مجازی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی و عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار