مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت اجرای برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس در فضای مجازی

سرهنگ «علیرضا غریبی» گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا اجرای برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس در فضای مجازی لازم و ضرورت دارد.
کد خبر: ۴۰۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ - 12July 2020

ضرورت اجرای برنامه های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نقش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستادی و هماهنگ کننده در استان است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در 43 هفته برنامه‌ریزی شده و هر هفته با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی روزشمار خاص خود را دارد گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان بوشهر برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر از تشکیل 6 کمیته فرهنگی و هنری، اطلاع رسانی و فضای مجازی، بانوان، تولید محتوا، ایثارگران و روحانیون ویژه هفته دفاع مقدس خبر داد و متذکر شد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا اجرای برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس در فضای مجازی لازم و ضرورت دارد.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها