رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان:

اردوهای جهادی دانشجویان مایه عزت و افتخار دانشگاه‌هاست

«رضا نقدی» گفت: اردوهای جهادی دانشجویان از برکات انقلاب اسلامی و مایه عزت و افتخار دانشگاه‌ها است و همه ما وظیفه داریم برای تقویت، گسترش و حمایت همه‌جانبه از این تفکر ارزشمند گام های موثری برداریم.
کد خبر: ۴۰۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ - 12July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «رضا نقدی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با بیان اینکه اردوهای جهادی یادگار ارزنده امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: اردوهای جهادی و سازندگی که در دانشگاه ها برگزار می شود می تواند برای رشد و تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین دانشجویان جوان بسیار موثر باشد.

وی گفت: اردوهای جهادی فرصتی مناسب برای دانشجویان محسوب می شوند تا بتوانند در این اردوها به خوبی از تخصص خود استفاده کنند و آماده حضور در عرصه‌های عمرانی و اجتماعی و مدیریتی کشور شوند.

نقدی تاکید کرد: این دانشجویان با نیت خالص و بدون داشتن کوچک‌ترین چشم‌داشتی چنین اقدام بزرگی را کلید زده‌اند و باید این اقدامات را برای پیشرفت کشور نیز دنبال کنند.

این مسئول بیان داشت: برگزاری اردوهای جهادی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است یکی از بهترین روش‌های فرهنگی برای تربیت نیروی همطراز انقلاب اسلامی است و شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی مصداق مجاهدان در راه پیروزی انقلاب هستند که با همان عزم و اراده در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان اردوهای جهادی را بهترین فرصت برای خدمت به مردم دانست و گفت: در واقع اردوهای جهادی این پیام را به جامعه می‌‌دهد که مظلومان و محرومین جامعه هرگز فراموش نخواهند شد.

نقدی ادامه داد: اردوهای جهادی دانشجویان  از برکات انقلاب اسلامی و مایه عزت و افتخار دانشگاه‌ها است و همه ما وظیفه داریم برای تقویت، گسترش و حمایت همه‌جانبه از این تفکر ارزشمند گام های موثری برداریم.

گروه جهادی «شهید مصطفی پیران» بسیج دانشجویی استان سمنان فعالیت خود را به صورت تخصصی در ساخت خانه‌ای از مرحله اسکلت و سفت کاری در زمینه‌های عمرانی، برق، تاسیسات و جوش در تاریخ ۱۵ خرداد سال جاری شروع کرد و تا به امروز کار‌های از قبیل دیوار کشی تمام منزل جهت جداسازی (اتاق، آشپزخانه و...) ساخت سرویس بهداشتی و حمام، کار گرفتن در و پنجره و... به همت و تلاش شبانه روزی جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه فنی حرفه‌ای استان سمنان انجام شده است.

اردوهای جهادی دانشجویان  از برکات انقلاب اسلامی و مایه عزت و افتخار دانشگاه‌ها است

اردوهای جهادی دانشجویان  از برکات انقلاب اسلامی و مایه عزت و افتخار دانشگاه‌ها است

اردوهای جهادی دانشجویان  از برکات انقلاب اسلامی و مایه عزت و افتخار دانشگاه‌ها است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار