نماینده پارلمان لبنان:

مقاومت لبنان به قدرتی بازدارنده در برابر تل‌آویو تبدیل شده است

یکی از نمایندگان پارلمان لبنان در سخنانی به مناسبت سالروز جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان گفت: مقاومت لبنان به قدرتی بازدارنده در برابر تل آویو تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۰۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ - 12July 2020

مقاومت لبنان به قدرتی بازدارنده در برابر تل‌آویو تبدیل شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از النشره، الولید سکریه نماینده پارلمان لبنان گفت: نتایج بزرگی در سطح داخلی و منطقه‌ای و بین المللی رخ داده است و راهبرد جدیدی برای کشورهای جهان سوم در رویارویی با قدرت‌هایی که برتری نظامی دارند، ترسیم شده است.

وی که به مناسبت سالروز جنگ ۳۳ روزه سخن می‌گفت، افزود: در سطح داخلی و در راستای این راهبرد، معادله ارتش، ملت و مقاومت مورد تاکید قرار گرفت و در سطح منطقه‌ای سوریه از کشوری که توان رویارویی با اسرائیل بدون مصر را نداشت به کشوری که خود را آماده جنگ می‌کند تبدیل شده است و آمریکا که به دنبال اشغال عراق بود در این راه توفیقی نیافت و پس از ساقط شدن طرح خاورمیانه جدید از عراق عقب نشست.

سکریه در ادامه به تحرکات آمریکا به کشورهایی که با سیاست واشنگتن همسو نیستند شامل هدف قرار سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای و ایجاد فتنه داخلی در آنها اشاره کرد و گفت: آمریکا در حال حاضر سوریه و محور مقاومت را هدف قرار داده است.

این نماینده پارلمان لبنان با اشاره به تقویت نقش مقاومت و تبدیل آن از قدرتی با امکانات محدود برای فرسوده کردن ارتش رژیم صهیونیستی به قدرتی بازدارنده در برابر این رژیم، اعلام کرد: قدرت بازدارندگی که مقاومت ایجاد کرده است مانع از هرگونه یورش دشمن صهیونیست به لبنان می‌شود و سبب شده است که مقاومت توان جنگ فراگیر و گسترده با دشمن صهیونیست را داشته باشد.

وی گفت: به ارواح شهدای جنگ ۳۳ روزه و همه کسانی که مقاومت و پایداری کردند و عزت و کرامت خلق کردند، درود می فرستیم.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها