جعفری در نشست گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مطرح کرد؛

تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در کشور/ برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس

دبیر ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توجه به ایثارگران را از اهداف برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی شده در سراسر کشور از یک میلیون پیشکسوت تجلیل شود.
کد خبر: ۴۰۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ - 12July 2020

تجلیل از ۱ میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در کشور/ برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی‌اصغر جعفری دبیر ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نشست گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس وزارتخانه اقتصاد و دارایی با بیان اینکه در چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی هستیم و با مقاومت و ایستادگی مردم و رهبری داهیانه حضرت امام راحل جنگی که آغاز شده بود تا ملت را از پا در بیاورد باعث عزت و سربلندی ما شد، اظهار داشت: تنها جنگی که در دو قرن اخیر در آن حتی وجبی از آن تصرف نشد جنگ تحمیلی بوده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند در قالب ۴۳ هفته تقسیم‌بندی شده است، گفت: تمامی دستگاه‌ها برنامه‌های خود را به ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ارسال کردند که در قالب کتاب چاپ خواهد شد.

جعفری افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی در برابر ۴۰ کشور ایستادگی کرد و پیروزی را به ارمغان آورد و باید رشادت ها و ایستادگی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به خوبی به جامعه منتقل شود.

وی با اشاره به اهداف برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هدف ما موضوع نسل جوان است، باید معارف و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم و برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که برای جوانان خوشایند باشد و به شبهات آن‌ها پاسخ دهد.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: استفاده از فضای مجازی برای اجرای برنامه‌ها و تولید برنامه فاخر در حوزه دفاع مقدس از دیگر اهداف برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

دبیر ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توجه به ایثارگران را از دیگر اهداف برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی شده در سراسر کشور از یک میلیون پیشکسوت تجلیل شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در این نمایشگاه به هر وزارتخانه غرفه‌ای واگذار خواهد شد تا به تبین نقش خود در دفاع مقدس بپردازند.

جعفری با بیان اینکه پرداختن به تاریخ شفاهی از موضوعاتی است که باید در وزارت اقتصاد و دارایی در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید برای جوانان مشخص شود تامین منابع مالی در طول دفاع مقدس چگونه صورت گرفته است و این موضوعی است که پنهان مانده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها