بیانیه وزارت اطلاعات به مناسبت دهه مبارک فجر؛

طراحی‌های پیچیده اطلاعاتی آمریکا و غرب برای پیشبرد اسلام‌ستیزی/ قلب‌ مردم جهان بیش از گذشته متوجه اسلام خواهد شد

وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به طراحی‌های پیچیده اطلاعاتی آمریکا و غرب برای پیشبرد اسلام‌ستیزی گفت: خداوند متعال با قدرت لایزال خود از این دین نجات بخش حمایت کرده، بیش از گذشته قلب‌های مردم جهان را متوجه آن خواهد ساخت.
کد خبر: ۴۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ - 08February 2015

طراحی‌های پیچیده اطلاعاتی آمریکا و غرب برای پیشبرد اسلام‌ستیزی/ قلب‌ مردم جهان بیش از گذشته متوجه اسلام خواهد شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، متن پیام وزارت اطلاعات به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا رسول الله

ملت شریف ایران طلوع سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را درحالی جشن میگیرد که پس از سی و شش سال مجاهدت خالصانه همه را متوجه عظمت اسلام عزیز ساخته و ثابت کرده است که این دین نورانی میتواند جهان را با صلح و صفا مدیریت کند و بشر فرو رفته در منجلاب را از سختیها برهاند.

به همین دلیل است که صهیونیسم جهانی در راستای دشمنی با اسلام، با کمک آمریکا و غرب، گروههای تکفیری را پدید آوردند تا با طراحیهای پیچیده اطلاعاتی و دستور به آنان برای ارتکاب به شنیعترین جرم و جنایت بشری، ترس و انزجار جهانی را متوجه اسلام عزیز نمایند و در پی آن با استفاده از رسانههای وسیع تبلیغی خود اولاً اعمال شیطانی و غیر انسانی تروریستها را به اسلام نسبت دهند و ثانیاً با توهین به رسول اکرم (ص) و آزردن قلب میلیاردها انسان آزاده سیاست اسلام ستیزی را پیش برند.

دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) نمیدانند که مکر خدا بالاترین مکرها است و خداوند متعال با قدرت لایزال خود از این دین نجات بخش حمایت کرده، بیش از گذشته قلبهای مردم جهان را متوجه آن خواهد ساخت.

وزارت اطلاعات ضمن تبریک دهه مبارک فجر به شکرانه سالها مجاهدت و صبوری و دست آوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی و تجدید عهد با آرمانهای والای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دامظلهالعالی و مقابله با توطئههای دشمنان اسلام از ملت رشید ایران دعوت میکند تا پر شورتر از گذشته در راهپیمائی ۲۲ بهمن شرکت نمایند تا هم بر یاس دشمنان و هم بر دوام نظام مقدس اسلامی این ودیعه الهی و یادگار شهیدان بیفزایند.

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار