دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری موفق امتحانات پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های خوزستان

فضل‌الله صرامی گفت: با تمهیدات انجام شده، برگزاری برخط امتحانات پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های خوزستان با موفقیت فراهم شد و به بهترین شکل ممکن به انجام رسید.
کد خبر: ۴۰۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ - 13July 2020

برگزاری موفق امتحان پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه های خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امروز جلسه کمیسیون کمیته علمی جهت بررسی شرایط امتحانات پایان ترم 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های خوزستان برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده و عدم شرایط برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت حضوری در مراکز دانشگاهی برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری آنلاین یا برخط امتحانات مهیا شد.

وی افزود: طی جلسه‌ای که با مدیران و معاونان آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی، شهید چمران و علوم پزشکی خوزستان داشتیم بستر برگزاری مجازی امتحانات پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس در این دانشگاه فراهم شد و به لطف پروردگار به بهترین شکل ممکن نیز به انجام رسید و تنها امتحان دانشگاه فرهنگیان باقی مانده که آنهم به زودی و به همین شیوه برگزار می شود.

این مسئول ضمن تقدیر از همراهی همه مدیران، مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان بابت شیوه ارائه درس و برگزاری امتحانات آشنایی با دفاع مقدس در بحران کرونا گفت: در زمینه برگزاری مطلوب امتحانات پایان ترم به صورت برخط با کمترین مشکل ممکن و البته رضایت دانشجویان عزیز موفق شدیم که امتحانات پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس را در سراسر استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها