نویسنده دفاع مقدس:

هدف نویسندگان دفاع مقدس انتقال فرهنگ پایداری به آینده‌گان است

«علی کیخا» گفت: نویسندگانی که در حوزه دفاع مقدس دست به قلم شده‌اند پاسدار حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس هستند و می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند چرا که هدفشان انتقال فرهنگ پایداری و مقاومت به نسل‌های آینده است.
کد خبر: ۴۰۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ - 13July 2020

هدف نویسندگاندفاع مقدس انتقال فرهنگ پایداری به آینده‌گان است //عکس عوض شود///«علی کیخا» رزمنده و نویسنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: کسانی که اهل قلم هستند در دنیای بشریت می‌توانند تاثیر مستقیم بر روی افراد بگذارند.

وی گفت: نویسندگانی که در حوزه دفاع مقدس دست به قلم شده‌اند پاسدار حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس هستند و می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند چرا که هدفشان انتقال فرهنگ پایداری و مقاومت به نسل‌های آینده است.

این نویسنده دفاع مقدس افزود: اهل قلم باید بکوشند تا مخاطبین را از توطئه‌های دشمنان و راهای مقابله با استکبار جهانی آگاه کنند که در این زمینه کتاب های زیادی به زبان های مختلف منتشر شده است.

کیخا عنوان کرد: کتاب‌هایی که در حوزه دفاع مقدس منتشر می‌شوند اطلاعات جامعی در مورد انقلاب اسلامی و اتفاقاتی که در هشت سال دفاع مقدس افتاده بیان می‌کنند به طوری که حتی دشمنان انقلاب اسلامی ایران از این آثار برای رسیدن به اهداف خود استفاده میکنند.

وی خاطرنشان کرد: نویسندگانی که خود در دوران دفاع مقدس حضور داشتند می‌توانند بهتر این فرهنگ را منتقل کنند.

این نویسنده دفاع مقدس بیان داشت: اهل قلم باید با زبانی ساده، روان، گویا و قابل فهم بنویسند تا بتوانند بر روی مخاطب به خصوص کودکان و نوجوانان که آینده سازان کشور هستند تاثیر بگذارد و فرهنگ دفاع مقدس به آنها منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها